Δευτέρα
23
Δεκέμβριος
TOP

Ψηφιακή υπογραφή στο Δήμο Καλαμάτας

Σε εφαρμογή έχει τεθεί η ψηφιακή υπογραφή στο Δήμο Καλαμάτας, εδώ και ένα χρόνο περίπου, γεγονός που επιφέρει εξοικονόμηση χρόνου και πόρων, ενώ εξασφαλίζει την ασφαλή δημιουργία ηλεκτρονικών εγγράφων.

Ο Δήμος Καλαμάτας έχει προμηθευτεί ασφαλείς ηλεκτρονικές διατάξεις δημιουργίας ψηφιακής υπογραφής, για όλους τους υπαλλήλους που ήδη συμμετέχουν στο σύστημα αυτό. Πρόκειται για ηλεκτρονικά απάρτια, προσαρμοζόμενα στον υπολογιστή, τα οποία δημιουργούν μοναδική ψηφιακή υπογραφή για τον υπάλληλο, που υπογράφει το συγκεκριμένο έγγραφο. Ήδη, μάλιστα, έχουν διενεργηθεί ηλεκτρονικοί διαγωνισμοί, στους οποίους χρησιμοποιήθηκε από τους υπαλλήλους ψηφιακή υπογραφή, με άριστα αποτελέσματα.
Η ψηφιακή υπογραφή χρησιμοποιείται στο Δήμο Καλαμάτας από το Ληξιαρχείο, τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών, τη Διεύθυνση Προγραμματισμού, τη Διεύθυνση Γεωτεχνικών Υπηρεσιών, το Τμήμα Προμηθειών και από τη Διεύθυνση Διαχείρισης Απορριμμάτων και Οχημάτων. Ο Δήμος Καλαμάτας σκοπεύει να διευρύνει όσο το δυνατόν περισσότερο τη χρήση της ψηφιακής υπογραφής, εξαιτίας των πολλαπλών ωφελειών που επιφέρει στην παραγωγή δημοτικού έργου και στην εξυπηρέτηση των πολιτών.
Το επόμενο βήμα είναι η αποστολή εγγράφων στους άλλους φορείς του Δημοσίου, τα οποία θα είναι ψηφιακώς υπογεγραμμένα και όχι σε έντυπη μορφή. Τα ψηφιακώς υπογεγραμμένα έγγραφα γίνονται δεκτά από το Δημόσιο και άλλους φορείς, γι’ αυτό και οι πολίτες μπορούν να ζητούν την αποστολή τέτοιων εγγράφων στο e-mail τους, εφόσον το επιθυμούν, ως απάντηση σε κάποιο αίτημά τους.
Τελικός στόχος είναι όλη η παραγωγή, διακίνηση και αποθήκευση εγγράφων του Δήμου Καλαμάτας να διενεργείται ψηφιακά.