Δευτέρα
23
Δεκέμβριος
TOP

Μαντάς με Μακρή για σχολικά γεύματα και την στήριξη των πειραματικών σχολείων

Η ανάπτυξη πειραματικών σχολείων στη Μεσσηνία, η επέκταση του προγράμματος σχολικών γευμάτων στο Δήμο Μεσσήνης και η επαναλειτουργία της σχολής κομμωτικής του 4ο ΕΠΑΛ Καλαμάτας, ήταν τα κύρια θέματα που συζήτησαν ο βουλευτής Μεσσηνίας Περικλής Μαντάς και η υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Ζέττα Μακρή.

Όσον αφορά στα πειραματικά σχολεία, ο κ. Μαντάς είχε τη δυνατότητα να υποστηρίξει τις υποψηφιότητες του 10ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας, του 2ου Δημοτικού Σχολείου Κυπαρισσίας και του 7ου Γυμνασίου Καλαμάτας, προκειμένου να μετατραπούν σε πειραματικά σχολεία από την επόμενη σχολική χρονιά. Κατά τον βουλευτή Μεσσηνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικό να ενισχυθεί ο συγκεκριμένος θεσμός, τόσο από τους εκπαιδευτικούς, όσο και από την κοινωνία και προς αυτόν τον σκοπό ζήτησε τη στήριξη του υπουργείου Παιδείας. Τα αποτελέσματα της αρμόδιας Επιτροπής αναμένεται να ανακοινωθούν μέχρι το τέλος του τρέχοντος μήνα.

Αναφορικά με το πρόγραμμα των σχολικών γευμάτων, ο κ. Μαντάς ζήτησε από την υφυπουργό την ένταξη των σχολικών μονάδων του Δήμου Μεσσήνης στο πρόγραμμα, σε συνέχεια του σχετικού αιτήματος της δημοτικής αρχής. Η κα Μακρή ενημέρωσε τον κ. Μαντά ότι το ζήτημα πρέπει να εξεταστεί από κοινού με το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και δεσμεύθηκε ότι σε συνεργασία με την αρμόδια υφυπουργό κα Δόμνα Μιχαηλίδου, θα εξαντληθεί κάθε περιθώριο ώστε να υπάρξει θετική ανταπόκριση από την επόμενη σχολική χρονιά.

Τέλος ο κ. Μαντάς συζήτησε με την κα Μακρή για τη δυνατότητα επαναλειτουργίας της σχολής κομμωτικής του 4ου ΕΠΑΛ Καλαμάτας, μετά και από σχετικό αίτημα της σχολικής μονάδας. Όπως σημείωσε ο κ. Μαντάς, το ενδιαφέρον παρακολούθησης από μαθητές είναι σε υψηλό επίπεδο, ενώ υπάρχει ικανοποιητική διαθεσιμότητα εργαστηρίων και εξοπλισμού. Η υφυπουργός συμφώνησε ότι εφόσον υπάρχει ενδιαφέρον το υπουργείο οφείλει να ανταποκριθεί, οπότε θα μεριμνήσει ώστε το αίτημα να εξεταστεί από τις υπηρεσίες του υπουργείου και εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις, η λειτουργία της σχολής μπορεί να προγραμματιστεί εκ νέου.