Γνωρίζει το συγκεκριμένο θέμα όσο λίγοι και η παρέμβασή του ήταν διαφωτιστική για τα όσα… γίνονται (και δεν γίνονται) γύρω από το “Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη”.
Ο πρώην γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών Γιώργος Δέδες στην παρέμβασή του στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της τηλεόρασης BEST, έδωσε μια σειρά από διαστάσεις και απαντήσεις. Ο κ. Δέδες επέκρινε το Υπουργείο για την τακτική που ακολούθησε τόσο με τα όσα έκανε με το Πάτρα – Πύργος και τη διάλυση των εργολαβιών, όσο και για τα όσα… δεν κάνει για το Καλαμάτα – Ριζόμυλος.
Διευκρίνισε πως για τον οδικό άξονα αυτό είναι δεσμευμένα τα χρήματα και υπάρχει η δυνατότητα το έργο να είναι σε ρυθμό υλοποίησης μέσα στο πρώτο 6μηνο του 2021. Οποιαδήποτε άλλη εξέλιξη και καθυστέρηση θα είναι ευθύνη του Υπουργείο, αφού ανέφερε πως ο ανταγωνιστικός διάλογος μπορεί να διαρκέσει επί των οικονομικών χαρακτηριστικών για 2 μήνες και άλλες 40 ημέρες είναι θέμα να ξεκαθαρίσουν και οι εμπλοκές μεταξύ των εργολάβων. Σε ότι αφορά τις λύσεις ήταν απόλυτος μία είναι η λύση αυτή που τρέχει με την ΜΠΕ και στην αναφορά για τα όσα σημειώνονται από τον Μ. Χρυσομάλλη για παραλιακή χάραξη και για ελλιπή και παραπλανητική μελέτη τόνισε “…εγώ δεν ήξερα πως ο κ. Χρυσομάλλης είναι τεχνικός γιατί οι τοποθετήσεις του και οι υποδείξεις του δεν θύμιζαν κάποιον που έχει τεχνικές γνώσεις”.