Πέμπτη
12
Δεκέμβριος
TOP

Γ. Δημητρούλιας: Σκέψεις πάνω σε μια επέτειο (την οποία σίγουρα δεν θα προλάβω να ανταμώσω)

«Γνώμες, καρδιές, όσοι Έλληνες,

ό,τι είστε, μην ξεχνάτε,

δεν είστε από τα χέρια σας

μονάχα, όχι. Χρωστάτε

και σε όσους ήρθαν, πέρασαν,

θα ‘ρθούνε, θα περάσουν.

Κριτές, θα μας δικάσουν

οι αγέννητοι, οι νεκροί».

Κωστής Παλαμάς, «Δειλοί και σκληροί στίχοι» (1928).

Το εμβόλιο κατά της πανδημίας του κορωνοϊού, ασθένεια που μας ήρθε από την Κίνα (Kung Flu την αποκαλεί ο Τραμπ), με τιμές αρχηγού κράτους έφτασε και σε εμάς και άρχισαν οι εμβολιασμοί. Οι μεγάλες πολυεθνικές που διοικούνται από τεχνοκράτες νεογιάππιδες και ελέγχουν τις μεγάλες φαρμακευτικές εταιρίες ελέγχουν και την ροή των εμβολίων.

[button color=”” size=”” type=”outlined” target=”” link=””]

Γράφει ο Γιώργος Δημητρούλιας

Εκδότης «το Αντίδοτο», τέως δημοτικός σύμβουλος Καλαμάτας

[/button]

«Οι πιστωτές των βασιλέων, έγιναν οι βασιλείς των Πίστεων» λένε κάποιοι και φαίνεται να έχουν δίκιο αφού η «Ελευθερία» (από τι αλήθεια; μήπως από τις εθνικές αξίες;), όπως ονομάστηκε το σχέδιο των εμβολιασμών στην Ελλάδα κυριαρχεί στους Έλληνες παρά τα της επετείου της Εθνικής μας Επανάστασης. Πέραν αυτού δείχνει την κυριαρχία της τεχνολογικής επιστήμης έναντι της Πίστης του λαού, που γίνεται για πρώτη φορά η κατίσχυση του διεθνοποιημένου κράτους έναντι των αξιών της Πατρίδας, του Έθνους και της Πίστης.

1921: Με όχημα την Μεγάλη Ιδέα.

Για να μπορέσει κάποιος να προβλέψει το μέλλον πρέπει να αφουγκραστεί γεγονότα, ιδέες και πίστεις του παρελθόντος. Σκέφτομαι την πρώτη επέτειο της Εθνικής μας Επανάστασης στα 1921, που βρήκε το Έθνος μαχόμενο για την πραγμάτωση των Εθνικών Δικαίων. Κιουταχεία, Εσκί-Σεχίρ, Ταμπούρ Ογλού, Σαπάντζα και Κάλε Γκρότο, ο Ελληνικός Στρατός το 1921 στα βάθη της Μικράς Ασίας, όχι μόνο νίκησε, αλλά επέδειξε αποτελεσματικότητα, μαχητικότητα, πειθαρχία και ηρωισμό, κάτω από αντίξοες περιστάσεις. Η αρχή του τέλους όμως είχε γίνει στις εκλογές του Νοεμβρίου του 1920, τις οποίες έχασε ο Βενιζέλος που αντί να ασχοληθούν με την Συνθήκη των Σεβρών που διπλασίαζε την Ελλάδα, οι πολιτικοί μας μιλούσαν για τα γεγονότα του παρελθόντος. Τα αποτελέσματα του Διχασμού συμπλήρωσαν τα συμφέροντα των μεγάλων δυνάμεων της εποχής, Αγγλίας, Γαλλίας και Ιταλίας, που μετεστράφησαν υπέρ των τούρκων του σφαγέα Κεμάλ. Ακόμα και οι Ρώσοι μπολσεβίκοι έδωσαν κανόνια στον Κεμάλ για να μας πετσοκόψει και ώθησαν τους ντόπιους μπολσεβίκους που σαν πεμπτοφαλαγγίτες έκαναν προπαγάνδα κατά της Μικρασιατικής εκστρατείας. Παρόλα αυτά η Μεγάλη Ιδέα ήταν στα 1921 ακόμα ζωντανή την οποία έθαψε μετέπειτα της Μικρασιατικής καταστροφής ο ίδιος ο Βενιζέλος με το σύμφωνο φιλίας με τους τούρκους μόλις το 1930 και την ακόλουθη πρόταση που έκανε για το βραβείο Νόμπελ Ειρήνης στον σφαγέα Κεμάλ.

Η Μεγάλη Ιδέα δεν ξεκίνησε το 1844 από τον Κωλέττη αλλά διαμορφώθηκε με την Φραγκοκρατία μετά την πρώτη Άλωση της Πόλης το 1204 που είχε ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη της Εθνικής μας συνείδησης όταν συνειδητοποιήθηκε η διαφορά μας με τους δυτικούς (παράδειγμα οι Γασμούλοι που ήταν το αποτέλεσμα  της ένωσης Ελλήνων με Φράγκους και τους θεωρούσαν ξένους όπως τους Γενίτσαρους), αλλά και την δημιουργία του Γένους, την ένωση της Φυλής με την θρησκεία και την επακόλουθη δημιουργία ενός Ελληνικού Χριστιανισμού της Ελληνορθοδοξίας που βλέπουμε στην Παράδοσή μας.

2021: Η χρεωκοπία του Ελλαδισμού.

Το 2009 σημαδεύτηκε από μια τεράστια οικονομική κρίση, η οποία μπορεί να ξεκίνησε από τις μεγάλες οικονομίες της Δύσης, αλλά έπληξε περισσότερο την εύθραυστη παρασιτική  οικονομία της Ελλάδας. Με την πανδημία που εμφανίστηκε πέρυσι ολοκληρώθηκε η οικονομική καταστροφή του Ελληνικού λαού πλην των ελίτ που όπως πάντα έχουν τα λεφτά τους στους φορολογικούς παραδείσους.

Κάπως έτσι γίναμε ο παρίας της οικουμένης και οι υπαίτιοι όλων αυτών θέλουν να μας σώσουν. Φέτος γιορτάζουμε τα 200 χρόνια από την έναρξη της Εθνικής μας Επανάστασης με συντονίστρια την εκπρόσωπο της ντόπιας ελίτ  κα Γιάννα Δασκαλάκη η οποία θέλει να επιβεβαιώσει με τις πρωτοβουλίες που παίρνει την πιο πάνω αντίληψη.

Όχι μόνον σαν άλλος Βενιζέλος θέλει να προσκαλέσει στους εορτασμούς τον ισλαμιστή Ερντογάν (τουλάχιστον ο σφαγέας Κεμάλ ήθελε να δυτικοποιήσει την Τουρκία), αλλά προσκαλεί την 25η Μαρτίου τους αρχηγούς των κρατών που έλαβαν μέρος στην ναυμαχία του Ναυαρίνου γιατί όπως μας λέει ήταν η αιτία της δημιουργίας του Ελληνικού κράτους. Γράφει ο καθηγητής κ. Μελετόπουλος: «1. Λίγοι γνωρίζουν ότι, παρά την ναυμαχία του Ναυαρίνου (20 Οκτωβρίου 1827), ο Ιμπραήμ παρέμεινε στην Ελλάδα άλλον έναν χρόνο! Τελικώς εκκένωσε την Πελοπόννησο στις 5 Οκτωβρίου 1828, μόνον μετά την άφιξη του Γάλλου στρατηγού Μαιζών τον Αύγουστο του ίδιου χρόνου.

2.Όταν λοιπόν ο Καποδίστριας έφτασε στην Ελλάδα τον Ιανουάριο του 1828, ο Ιμπραήμ ήταν ακόμα εκεί και θα “συνυπήρχε” με τον Καποδίστρια για εννέα μήνες!

  1. Παρά την συντριβή του τουρκοαιγυπτιακού στόλου στο Ναυαρίνο, ο σουλτάνος Μαχμούτ Β΄ αρνήθηκε να συναινέσει στην ανεξαρτησία της Ελλάδος. Επί έναν χρόνο ηρνείτο πεισματικά να το δεχθεί παρά την συντριβή του σε όλα τα πεδία των μαχών. Μόνον μετά την εισβολή του ρωσσικού στρατού και την προέλασή του μέχρι τα πρόθυρα της Κωνσταντινουπόλεως, το καλοκαίρι του 1828, ο σουλτάνος βλέποντας να διαλύεται το κράτος του υπέκυψε και υπέγραψε την Συνθήκη της Ανδριανουπόλεως στις 14 Σεπτεμβρίου 1829. Με αυτήν, που προέβλεπε ρητά την Ελληνική Ανεξαρτησία, φτάσαμε στην Συνθήκη του Λονδίνου τον Φεβρουάριο του 1830, με την οποία ιδρύθηκε το Ελληνικό Κράτος».

Θα προσθέσω εδώ ότι βασική αιτία της αποτυχίας του Ιμπραήμ στον Μοριά ήταν τον σκληρό παλλαϊκό ανταρτοπόλεμο του Κολοκοτρώνη αφού ο Κιουταχής είχε συντρίψει τα ελληνικά στρατεύματα στην Ρούμελη. Είχε δε πικρή πείρα ο Γέρος από τα ορλωφικά το 1776 όταν τα ρωσικά στρατεύματα παράτησαν στα κρύα του λουτρού τους Έλληνες αφού τους υποκίνησαν σε επανάσταση και έτσι κατεσφάγησαν από τους τουρκαλβανούς.

2121: Προς έναν νέο ιμπεριαλισμό με έναν νέο άνθρωπο;

Μια άλλη δραστηριότητα που προγραμματίζεται από την κα Γιάννα είναι η «Ελλάδα το 2040», δηλαδή πως θα είναι η Πατρίδα μας οικονομικά και κοινωνικά μετά από περίπου 20 χρόνια με τις μύχιες σκέψεις ότι οι περισσότεροι θα ζουν για να την δουν. Αυτό μου έφερε στο μυαλό ένα κείμενο του Ιταλού φιλοσόφου Έβολα που αναφέρει την φυλή των εφήμερων ανθρώπων. Είναι οι άνθρωποι του καιρού μας που νομίζουν ότι όλο το σύμπαν περιστρέφετε γύρω τους βυθισμένοι στις καταναλωτικές απολαύσεις.

Τον 21ο αιώνα έχουμε μια νέα μορφή μετατροπής μιας χώρας σε αποικία. Δεν χρειάζεται να στείλεις στρατιωτικές δυνάμεις όπως παλιότερα, αλλά πρέπει πολύ απλά να ελέγξεις τα δεδομένα της (data) έτσι μετατρέπεται σε μια ελεγχόμενη περιοχή μέσω της αποικιοκρατίας δεδομένων. Παράλληλα γίνεται μια παγκόσμια προσπάθεια ελέγχου της παραγωγής τροφής μέσω των σχεδιασμένων μορφών καλλιέργειας της γης με σκοπό να ελέγξουν αποτελεσματικά τους λαούς (βλέπε την ενοποίηση της Monsanto με την Bayer και την συνεπαγόμενη απουσία ανταγωνισμού). Έτσι σήμερα ο παγκόσμιος νέο-φιλελευθερισμός συμπορεύεται με τα κράτη που υποτάσσονται στις επιταγές των πολυεθνικών. Από τον κλασσικό φιλελευθερισμό που ήθελε όσο το δυνατόν λιγότερο κρατικό έλεγχο φτάσαμε στο νέο πρόσωπο της Παγκοσμιοποίησης που ζητά τον απόλυτο έλεγχο των λαών και την καταστροφή όχι μόνο των Εθνών, αλλά και των ιδιαίτερων Ταυτοτήτων μέσω του νέο-φιλελευθερισμού και της υπερκατανάλωσης.

Εδώ έχουμε και την δημιουργία ενός νέου ανθρώπου που ο Le Bon χαρακτηρίζει απαξιωτικά δουλοπρεπή και απέκτησε τις τελευταίες δεκαετίες μια επιφανειακά οικουμενική και ψευτοκοσμοπολίτικη ταυτότητα. Οργάνωσε την ψυχοπολιτική του παρουσία γύρω από το όραμα της εκπλήρωσης των επιθυμιών του σε ένα συνεχόμενο καταναλωτικό παρόν.

Τελικά ποιο θα πρέπει να είναι το μήνυμα με το οποίο πρέπει να πορευθούμε προς την επόμενη επέτειο που θα εορτάζονται τα 300 χρόνια της Εθνικής μας Επανάστασης το 2121; Το περιγράφει καθαρά ο φιλόσοφος Έβολα: «Στο συμπαντικό χάος για μια φορά ακόμα αντιπαρατίθεται η κοσμική τάξη. Η κυριαρχία των μαζών και η ηγεμονία της οικονομίας συγκρούονται μ’ εκείνες τις φωτεινές και ηρωικές αξίες που είναι ακόμη σε θέση να εντοπίσουν, να κατανοήσουν και να καθοδηγήσουν την σκοτεινή ουσία του όχλου».