Δευτέρα
25
Νοέμβριος
TOP

Συνάντηση στο Λεωνίδιο για το καταδυτικό και αναρριχητικό πάρκο – Ενημέρωση δημάρχων και Επιμελητηρίων για τις “Εβδομάδες Προβολής”

Το Λεωνίδιο επισκέφθηκε την περασμένη Παρασκευή 2 Οκτωβρίου η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αννα Καλογεροπούλου.

Η αντιπεριφερειάρχης, μαζί με συνεργάτη της, είχε συνάντηση με τον δήμαρχο Νότιας Κυνουρίας Χαράλαμπο Λυσίκατο στην οποία τέθηκε το πλαίσιο προβολής και ανάδειξης του καταδυτικού πάρκου και του αναρριχητικού ως θεματικών μορφών τουρισμού, οι οποίες προσελκύουν πληθώρα επισκεπτών καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Συζητήθηκαν επίσης και τα σημαντικά φεστιβάλ, όπως το “Μελιτζάzz” στο Λεωνίδιο και το πολιτιστικό φεστιβάλ “Παρατυρό” στον Τυρό.

Παράλληλα, η αντιπεριφερειάρχης ξεναγήθηκε στη μόνιμη έκθεση ιστορίας και αγροτικών προϊόντων που φιλοξενείται εντός του δημαρχείου, ενώ επισκέφθηκε επίσης τον πολυχώρο “Φάμπρικα Πολιτισμού”, παλιά αρχοντικά της περιοχής, όπως και τον Πύργο Τσακαλιώτη.

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΟΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ

Στο μεταξύ, σήμερα, Δευτέρα 5 Οκτωβρίου, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αννα Καλογεροπούλου και η προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης του Τμήματος Τουρισμού Κανέλα Καράμπελα είχαν συνάντηση με δημάρχους, αντιδημάρχους, προέδρους και εκπροσώπους των Επιμελητηρίων στο πλαίσιο της οργάνωσης “εβδομάδων προβολής” των προϊόντων μεσογειακής διατροφής, καθώς και του πολιτιστικού αποθέματος και των τουριστικών συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Στη συνάντηση παρών ήταν και ο επιχειρηματίας Παύλος Ευμορφίδης, ιδιοκτήτης της διεθνους εταιρείας Cocomat, ο οποίος προτίθεται να φιλοξενήσει τις εβδομάδες προβολής στα καταστήματά του ανά την Ευρώπη που βρίσκονται στα πιο κεντρικά σημεία μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων όπως το Βερολίνο, το Ντίσελντορφ, το Αμστερνταμ και η Βαρκελώνη.

Στις εβδομάδες προβολής μπορούν να φιλοξενηθούν Πελοποννήσιοι παραγωγοί, τυποποιητές, επιχειρηματίες τουρισμού, καθώς και start up επιχειρήσεις.

Οπως χαρακτηριστικά σημείωσε η αντιπεριφερειάρχης, “αθροίζοντας δυνάμεις στους δύσκολους καιρούς της πανδημίας και λαμβάνοντας υπ’ όψιν πως οι διεθνείς εκθέσεις θα είναι φέτος ανύπαρκτες -ή πολύ περιορισμένες-, η υιοθέτηση νέων πρακτικών και εναλλακτικών ενεργειών εξωστρέφειας (πέραν από τις διαδικτυακές εκθέσεις, που ενδείκνυνται κυρίως για προβολή των υπηρεσιών και όχι τόσο των προϊόντων) μπορεί να δημιουργήσει νέες ευκαιρίες προβολής, παρουσίασης και επικοινωνίας των πελοποννησιακών προϊόντων και κατ’ επέκταση του πολιτισμού μας και γαστρονομικού μας πλούτου”.