Σάββατο
23
Νοέμβριος
TOP

Πατρών-Πύργου: Για το τέλος του 2018-αρχές του 2019 μετατίθεται η έναρξη των έργων!

Νέα καθυστέρηση για την έναρξη των εργασιών κατασκευής της πολύπαθης εθνικής οδού Πατρών -Πύργου, αφού θα πρέπει προηγουμένως να ανάψει το πράσινο φως από το Ελεγκτικό Συνέδριο και τότε το έργο να περάσει στην επόμενη φάση που είναι κατασκευαστική.

Έτσι τώρα, το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ελπίζει ότι οι εργασίες θα ξεκινήσουν τέλος του έτους, με αρχές του 2019! Ώστε το έργο να ολοκληρωθεί το …2022!

Ο Αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος αποτελεί το μεγαλύτερο δημόσιο οδικό έργο της περιόδου ΕΣΠΑ 2014-2020 ύψους 293 εκατ.ευρώ, ενώ το συνολικό του μήκος είναι 75χλμ. Το εν λόγω έργο που χρηματοδοτείται από την Ε.Ε., περιλαμβάνει επίσης τα απαραίτητα συνοδά έργα υποδομών όπως γέφυρες, διαβάσεις καθώς και εργασίες διευκόλυνσης της πρόσβασης από κατοικημένες και αγροτικές περιοχές προς τον κύριο οδικό άξονα, με 130 χλμ. νέων ή αναβαθμισμένων χωματόδρομων.

Συνολικά, από το Ελεγκτικό Συνέδριο θα περάσουν προς έγκριση οι 8 εργολαβίες για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, που αποτελεί τη φυσική συνέχεια του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος- Πάτρα της Ολυμπίας Οδού.

Φαίνεται ότι οι εργολαβίες συνεχίζουν με προσωρινούς μειοδότες, εκείνους που ανακηρύχθηκαν μέσα από τη διαγωνιστική διαδικασία, δηλαδή στις 4 εργολαβίες συνεχίζει ως ανάδοχος η Κ/Ξ Τοξότης-Ομάδα Κατασκευών (τμήμα Πύργος- Δουναίϊκα, Αμαλιάδα, Κυλλήνη, Βάρδα) ,αφού έχει ανανεώσει τις εγγυητικές συμμετοχής.

Την 5η εργολαβία έχει η Κ/Ξ Ξανθάκης-Ιντερκάτ (τμήμα Βάρδα- Σαγαίϊκα), την 6η και 8η η DG Infrastrutture (τμήμα Σαγαίϊκα- Κ. Αχαία και ΒΙΠΕ Πάτρας- Μιντιλόγλι) και την 7η η Ιντερκάτ (τμήμα Κ. Αχαία- ΒΙΠΕ Πάτρας).

Όταν ολοκληρωθεί ο έλεγχος και εγκριθούν στο σύνολο τους οι 8 συμβάσεις θα περάσουν προς κύρωση από τη Βουλή των Ελλήνων και ακολούθως θα υπογραφούν προκειμένου να ξεκινήσει η περίοδος των 42 μηνών, όπως ορίζει η προκήρυξη των διαγωνισμών, για την ολοκλήρωση των έργων το 2022.

www.achaianews.gr