Σάββατο
23
Νοέμβριος
TOP

Οι… μυθικοί δρόμοι της Πελοποννήσου επικίνδυνοι με 619 σημεία-καρμανιόλες – Στην κορυφή η Μεσσηνία – Και οι… αρμόδιοι τι κάνουν;

Την ώρα που μια σειρά από σημαντικά έργα σε επαρχιακό και εθνικό οδικό δίκτυο εκκρεμούν, οι… μυθικοί δρόμοι της Πελοποννήσου είναι στην κορυφή των επικίνδυνων σημείων που έχουν καταγραφεί. 7.000  είναι αυτά σε όλη την επικράτεια, με την Περιφέρειά μας να έχει 619 και στη Μεσσηνία να εντοπίζονται στο πλαίσιο μελέτης 146 παγίδες. Τα ζητήματα που αναδεικνύονται είναι αρκετά και για τα όσα δεν έχουν γίνει και την ασφάλεια σε δρόμους που δεν… έχουμε, με την ΕΤΕπ να έρχεται και να χρηματοδοτεί παρεμβάσεις μήπως και βελτιωθεί η κατάσταση.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ

Σε 7.000 σημεία- καρμανιόλες του εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου θα γίνουν επεμβάσεις με την χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων που θα εγκριθεί το προσεχές διάστημα.

Σύμφωνα με το «ΕΘΝΟΣ» τα έργα θα πραγματοποιηθούν σε οδικούς άξονες που εκτείνονται σε όλες τις περιφέρειες της χώρας και προτείνονται από εξήντα μελέτες που έγιναν στο πλαίσιο του προγράμματος δράσεων βελτίωσης της οδικής ασφάλειας που διαχειρίζεται η Εγνατία Οδός ΑΕ και ξεκίνησε το 2011.

Οσο για τα περισσότερα επικίνδυνα σημεία στο οδικό δίκτυο;… Αυτά συγκεντρώνονται στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, λόγω και της μεγάλης γεωγραφικής της έκτασης. Στην εν λόγω περιφέρεια περιλαμβάνονται 1.008 επικίνδυνα σημεία, καθώς µόνο στη Χαλκιδική εντοπίστηκαν 400. Ακολουθούν η Αττική µε 673, η Πελοπόννησος µε 619 και υψηλότερη συγκέντρωση στην περιφερειακή ενότητα Μεσσηνίας (146), και η Ανατολική Μακεδονία-Θράκη µε 607, εκ των οποίων τα περισσότερα στον Έβρο (144). Από τη νησιωτική χώρα, στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων εντοπίστηκαν 471 επικίνδυνα σημεία, στην Κρήτη 457 και στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου 366.

Το πρόγραμμα των επεμβάσεων στα 7.000 σημεία εγκρίθηκε πριν από λίγες ημέρες από τον υπουργό Υποδομών, Χρήστο Σπίρτζη, ενώ αναμένεται η Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργείων Οικονομίας και Υποδομών. Το κόστος των επεμβάσεων στο οδικό δίκτυο υπολογίζεται σε περίπου 470 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα 250 έχουν ήδη δεσμευτεί από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για αυτόν τον σκοπό. iefimerida.gr