Δευτέρα
25
Νοέμβριος
TOP

Μαντάς για ΑμΕΑ και Ειδική Αγωγή: «Είμαστε στο πλευρό των γονέων»

Στο πλαίσιο ανάπτυξης της πρωτοβουλίας για την δημιουργία ενός ολοκληρωμένου, ενιαίου και λειτουργικού πλαισίου για την ειδική αγωγή, ο βουλευτής Μεσσηνίας Περικλής Μαντάς πραγματοποίησε συναντήσεις με εκπροσώπους συλλόγων γονέων και κηδεμόνων.

Ειδικότερα ο κ. Μαντάς συναντήθηκε με την Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων, Κηδεμόνων & Φίλων με Αυτισμό και Ειδικές Ανάγκες «Η Αγία Σκέπη», κα Μαρία Λευτάκη, η οποία εκπροσωπώντας 15 ακόμα συλλόγους, σωματεία και ομάδες γονέων, τον ενημέρωσε για τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γονείς παιδιών με δυσκολίες.

Ειδικότερα συζητήθηκαν θέματα όπως η ανάγκη των γονέων να επιλέγουν ελεύθερα τους θεραπευτές των παιδιών τους, ο εμπλουτισμός του συστήματος αποζημιώσεων του ΕΟΠΥΥ με επιπλέον διαγνωστικές κατηγορίες, η αποκατάσταση του αριθμού των θεραπειών που καλύπτονται, ο επαναπροσδιορισμός του χρόνου αξιολόγησης για διάφορες παθήσεις, η κατάργηση του χρονικού ορίου στην θεραπευτική παρέμβαση, καθώς και πολλά άλλα θέματα. Ο κ. Μαντάς ενημέρωσε την κα Λευτάκη για την δική του πρωτοβουλία, καθώς και σημείωσε ότι τα αιτήματα που κατέθεσε η κα Λευτάκη συμφωνούν σε μεγάλο βαθμό με την προσέγγιση που πρέπει να ακολουθηθεί συνολικά για την ειδική αγωγή.

Στο ίδιο πλαίσιο πραγματοποιήθηκε επίσης συνάντηση του βουλευτή με τις εκπροσώπους του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων ΑμΕΑ Ν. Μεσσηνίας «Η Υπομονή», κα Καίτη Κεράνη και κα Βάγια Θωμοπούλου, οι οποίες ενημέρωσαν τον κ. Μαντά για τις ελλείψεις που αντιμετωπίζουν καθημερινά, όσον αφορά στην υποστήριξη παιδιών και ενηλίκων με σοβαρές αναπηρίες. Ο βουλευτής προσέφερε άμεσα την στήριξή του για την προώθηση των θεμάτων τους, καθώς και ενημερώθηκε για την ιδιαίτερη ανάγκη υποστήριξης ενηλίκων με χαμηλά επίπεδα λειτουργικότητας και αυτοεξυπηρέτησης, μέσω της δημιουργίας και λειτουργίας Στεγών Υποστηριζόμενης Διαβίωσης (ΣΥΔ), καθώς και χώρων βραχείας διαμονής.

Ο κ. Μαντάς δεσμεύθηκε ότι θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του, προκειμένου αφενός να στηρίξει περαιτέρω τις προσπάθειες των γονέων και αφετέρου να συμβάλλει στην διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου θεσμικού πλαισίου για την ειδική αγωγή.