Σάββατο
14
Δεκέμβριος
TOP

Προχωρά το έργο που θα βελτιώσει την καρμανιόλα της Πατρών – Πύργου

Η υπογραφή του έργου εκτιμάται ότι θα συμβεί μέχρι τα τέλη του έτους. Στόχος είναι η ολοκλήρωση του μέχρι τον Οκτώβριο του 2022. Προχωρά ο διαγωνισμός για το έργο οδικής ασφάλειας της εθνικής οδού Πατρών-Πύργου. Μετά την ολοκλήρωση της κατάθεσης των προσφορών, ανάδοχος αναδείχθηκε η ΑΚΤΩΡ με ποσοστό έκπτωσης 47,59%. Να θυμίσουμε πως αρχικά είχε μειοδοτήσει η εταιρεία ΟΔΟΣ ΑΤΕ.

Η υπογραφή του έργου εκτιμάται ότι θα συμβεί μέχρι τα τέλη του έτους. Στόχος είναι η ολοκλήρωση του μέχρι τον Οκτώβριο του 2022. Τα έργα αφορούν την υφιστάμενη εθνική οδό που συνδέει Πάτρα και Πύργο η οποία θεωρείται εξαιρετικά επικίνδυνη λόγω των αμέτρητων ισόπεδων αφύλαχτων κόμβων και των κακών χαρακτηριστικών που έχει.

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, φιλοδοξεί να λύσει το πρόβλημα του συγκεκριμένου δρόμου και παράλληλα τρέχει την υλοποίηση ενός νέου αυτοκινητόδρομου που θα συνδέει τις δύο μεγάλες πόλεις της Αχαϊας και της Ηλείας.

Οι εργασίες αναβάθμισης

Ο υφιστάμενος οδικός άξονας Πάτρα – Πύργος, από το τέλος της παράκαμψης Πατρών μέχρι την αρχή της παράκαμψης Πύργου (πριν από το αστικό τμήμα Πύργου), έχει μήκος περί τα 80 χλμ.

Το αρχικό τμήμα μήκους 12,80 χλμ. είναι κοινό με τον μελλοντικό αυτοκινητόδρομο, ενώ το υπόλοιπο τμήμα της οδού μέχρι το αστικοποιημένο τμήμα του Πύργου με τις διαμορφωμένες παράπλευρες οδούς έχει μήκος 66,70 χλμ..

Τα έργα που αποτελούν αντικείμενο της παρούσας εργολαβίας, είναι τα ακόλουθα:

– κλαδοκοπές και φυτοκοπές της παράπλευρης βλάστησης και καθαρισμός των τάφρων κατά μήκος της οδού,

– εκσκαφή – φρεαζάρισμα υφιστάμενου οδοστρώματος σε πάχος 0,01μ έως 0,06μ σε όλο το μήκος της οδού,

– διάστρωση αντιολισθηρής στρώσης σε όλο το μήκος της οδού,

– διαγράμμιση του οδοστρώματος σε όλο το μήκος της οδού,

– διαχωρισμός κατευθύνσεων κυκλοφορίας με εύκαμπτα πλαστικά κολωνάκια σήμανσης,

– αντικατάσταση / συμπλήρωση πινακίδων,

– τοποθέτηση στηθαίων ασφαλείας σε μήκος περίπου 45 χλμ., συνολικά και στις 2 κατευθύνσεις κυκλοφορίας,

– φωτεινή σηματοδότηση σε 18 υφιστάμενους κόμβους,

– κατασκευή οδοφωτισμού σε 7 υφιστάμενους κόμβους,

– κατασκευή 5 διαβάσεων πεζών,

– λειτουργία του έργου κατά τον χρόνο συντήρησής.

πηγη