Τα ελαστικά χωρίς αέρα θα μπορούσαν να είναι το μέλλον της τεχνολογίας των ελαστικών. Τι είναι και πώς λειτουργούν;
Τα παραδοσιακά ελαστικά υψηλής πίεσης χρησιμοποιούνται για να στηρίζουν το αυτοκίνητο, να απορροφούν τα χτυπήματα (πριν την ανάρτηση) και να παρέχουν την πρόσφυση και το κράτημα που απαιτούνται για την ασφαλή οδήγησή του.
Οι περισσότεροι τύποι ελαστικών χωρίς αέρα χρησιμοποιούν ισχυρές πλεγμένες ακτίνες ή συνθέσεις, που μοιάζουν με πλέγμα. Περιβάλλουν τη ζάντα και μπορούν να λυγίσουν και να αλλάξουν σχήμα καθώς το αυτοκίνητο περνά πάνω από ανώμαλα σημεία του δρόμου.
Ως τώρα από τις εταιρίες ελαστικών, η Michelin θα μπορούσε να κάνει το ντεμπούτο της στα ελαστικά χωρίς αέρα με το Uptis (μοναδικό σύστημα ελαστικών ανθεκτικό ακόμη και σε χάραξη). Είναι κατασκευασμένο με ενσωματωμένη ρητίνη υψηλής αντοχής και υαλοβάμβακα. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα ελαστικά Uptis θα διατίθενται αρχικά στην αγορά της Ανατολικής Ασίας, όπου οι κακές επιφάνειες του δρόμου κάνουν την ανθεκτικότητά τους σημαντικό πλεονέκτημα.
Διαβάστε περισσότερα εδώ
πηγη newsauto.gr