Με τα προϊόντα περιποίησης για την επιδερμίδα και την ομορφιά να έχουν ξεπεράσει το επίπεδο της χρηστικότητας ή και της απλής ματαιοδοξίας, το εμπόριο βιώνει μια νέα νιότη χάρη στα βίντεο «GRWM» (get ready with me-ετοιμάσου μαζί μου) και «Haul» (παρουσίαση-αποκάλυψη) όπου οι πρωταγωνιστές -η Gen Alpha και τα παιδιά που γεννήθηκαν από το 2010 και μετά- ξαναγράφουν το σενάριο.
Η νέα τάση θέλει τους εφήβους να αναζητούν ακριβά, υψηλής ποιότητας προϊόντα ομορφιάς, επηρεασμένοι από τα social media, τους influencers, τις διασημότητες, αλλά και τους millennials γονείς τους που τους συνοδεύουν στους διαδρόμους των καταστημάτων Sephora, εκτοξεύοντας τις πωλήσεις τους.
Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ του ot.gr πατώντας εδώ