Των Σπύρου Τρίψα και Σάββα Παυλίδη
Η προ ημερών κατεπείγουσα έρευνα που διέταξε η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Γ. Αδειλίνη, σχεδόν δυο χρόνια μετά την τραγωδία, για την απουσία του οπτικού υλικού που αφορά στην φόρτωση της εμπορική αμαξοστοιχίας, το οποίο ουδέποτε παραδόθηκε στον ανακριτή της υπόθεσης, αναδεικνύει τα κενά που υπάρχουν. Ως εκ τούτου παραμένει αναπάντητο το ερώτημα, τι ακριβώς μετέφερε η μοιραία 63503 το οποίο ευθύνεται για τον τραγικό θάνατο τουλάχιστον 30 θυμάτων.
Θυμίζουμε πως πραγματογνώμονες που ορίστηκαν από τις οικογένειες των νεκρών, απέδειξαν πως εντοπίστηκαν καταλύτες στην εμπορική αμαξοστοιχία. Δυο πρόσφατες εκθέσεις, μια νέα από τις ΗΠΑ και μια επικαιροποιημένη του πραγματογνώμονα Αχιλλέα Μιχόπουλου, αποδεικνύουν επιστημονικά πως η πρόκληση της “πύρινης μπάλας” (fireball) από τη σύγκρουση μπορεί να συμβεί μόνο με την ύπαρξη μεγάλων ποσότητων ξυλολίου, βενζολίου και τολουολίου, που βέβαια δεν υπήρχαν ως καύσιμη ύλη στα τρένα. Με όλα αυτά που ισχυρίζονται ακόμη και σήμερα ο πρωθυπουργός και η κυβέρνηση περί μεταφοράς τροφίμων και… μπυρών από την εμπορική, διαψεύδονται κατηγορηματικά από την επιστήμη.
Τα ”ΕΠΙΚΑΙΡΑ” είχαν αποκαλύψει πως άνδρες του πυροσβεστικού σώματος που συμμετείχαν στην επιχείρηση το βράδυ της τραγωδίας, στην προσπάθεια τους να διασώσουν τους επιβάτες, κατέληξαν με εγκαύματα. Μάλιστα πολλοί εξ αυτών είδαν τις φόρμες εργασίας τους και τα υποδήματα που φορούσαν να λιώνουν σε δευτερόλεπτα. Αποτέλεσμα να μεταφερθούν για τις πρώτες βοήθειες στο πλησιέστερο νοσοκομείο της Λάρισας. Σύμφωνα με πληροφορίες, αρκετοί εξ αυτών συνεχίζουν να είναι ακόμα τραυματίες, απόδειξη του γεγονότος πως η ”αμαρτωλή” αμαξοστοιχία κουβαλούσε ένα άκρως επικίνδυνο υλικό.
Εύλογα λοιπόν δημιουργείται το ερώτημα γιατί ουδείς μπήκε στην διαδικασία να ερευνήσει το περίφημο αυτό υλικό, ακόμα και λαμβάνοντας δείγματα από τις στολές και τα υποδήματα των πυροσβεστών. Υπήρξε παρέμβαση από ανώτατους υπηρεσιακούς παράγοντες που είχαν συμφέρον από το να μην αποκαλυφθεί η αλήθεια; Ή από ιδιώτη που είχε συμφέρον να μείνει στο σκοτάδι η αιτία της τραγωδίας;
Από νωρίς κυκλοφόρησαν φήμες που συνέδεαν το εύφλεκτο υλικό της 63503 με λαθρεμπόριο καυσίμου αγνώστου ταυτότητας και προέλευσης. Και από εκεί εκκινούν οι προβληματισμοί για το ότι παρότι σημειώθηκε μεγάλη έκρηξη και εκδηλώηκε μια πυρόσφαιρα, ορατή σε όλα τα βίντεο που έχουν αποκαλυφθεί για το δυστύχημα, κανείς δεν έχει δώσει πειστικές απαντήσεις για την αιτία του.
Μόνο σε μια συμπληρωματική μήνυση…
Σε πολιτικό επίπεδο, εντύπωση προκαλεί η παντελής απουσία του ονόματος του Γιώργου Γεραπετρίτη από τα πρόσωπα που εμπλέκονται με το περίφημο ”μπάζωμα”.
Θυμίζουμε πως ο Κώστας Αχ. Καραμανλής παραιτήθηκε από την θέση του υπουργού Μεταφορών 16 ώρες μετά την τραγωδία, με το χαρτοφυλάκιο να περνά στα χέρια του νυν υπουργού Εξωτερικών.
Η όλη διαχείριση προφανώς φέρει την υπογραφή του Χρήστου Τριαντόπουλου, του τότε περιφερειάρχη Κωνσταντίνου Αγοραστού, του επικεφαλής του Πυροσβεστικού Σώματος Λαρίσης αλλά και του υπεύθυνου προστασίας Πολιτικής Προστασίας.
Ωστόσο είναι πρωτοφανές οτι απουσιάζει από το κάδρο ο κ. Γεραπετρίτης, το πρόσωπο με τις περισσότερες ευθύνες για την επόμενη μέρα της τραγωδίας που στέρησε την ζωή 57 συμπολιτών μας. Μάλιστα στην Βουλή διεξήχθη εξεταστική επιτροπή, με τον Γιώργο Γεραπετρίτη να μην αρθρώνει… λέξη για την διαχείριση της υπόθεσης.
Μόνο στην πρόσφατη συμπληρωματική μήνυση που κατέθεσε ο σύζυγος θύματος των Τεμπών, Χρήστος Κωνσταντινίδης, και την οποία συνυπογράφουν 170 συγγενείς θυμάτων και πολίτες, συμπεριλαμβάνεται το όνομα του κ. Γεραπετρίτη, μαζί με αυτά του πρωθυπουργού, του κ. Τριαντόπουλου και του κ. Χρ. Στυλιανίδη. Στη μήνυση κατηγορούνται για παρεμβάσεις στο χώρο του δυστυχήματος με τα αδικήματα του σφετερισμού και κατάχρησης της εκτελεστικής εξουσίας με σκοπό και αποτέλεσμα την πρόσκαιρη κατάλυση της συνταγματικά εγγυημένης διάκρισης των εξουσιών και της ανεξαρτησίας της Δικαιοσύνης (άρθρο 134 ΠΚ), της εξαπάτησης εκλογέων (άρθρο 162 ΠΚ) και της ηθικής αυτουργίας (άρθρο 46 ΠΚ) στα αδικήματα της παράβασης καθήκοντος (259 ΠΚ), της υπόθαλψης εγκληματία (231 ΠΚ), της απάτης σε βάρος του Δημοσίου (άρθρο 386 παρ.2 ΠΚ) και της ψευδορκίας (224 ΠΚ).
Η ”κατάρα” των θανάτων
Τα ”ΕΠΙΚΑΙΡΑ” φέρνουν σήμερα στο προσκήνιο μια σειρά γεγονότων που πιθανώς να έχουν σχέση με το δυστύχημα των Τεμπών, για αυτό και βρίσκονται, έστω και αργά, στο μικροσκόπιο των αρχών.
Σε αποκλειστικές δηλώσεις τους στην ιστοσελίδα μας, ανώτατοι αξιωματούχοι και εκπρόσωποι της Δικαιοσύνης διερωτώνται μήπως η μοιραία σύγκρουση των δύο τρένων έχει σύνδεση με την λεγόμενη ”κατάρα των θανάτων των Τεμπών”.
Πιο συγκεκριμένα, αναφερόμαστε σε μία σειρά “περίεργων” περιστατικών που έλαβαν χώρα μετά το δυστύχημα και που σε κάποιες περιπτώσεις αφορούν και μυστηριώδεις θανάτους. Ο Διευθυντής Κυκλοφορίας του ΟΣΕ, Κωνσταντίνος Χρυσαυγής σκοτώθηκε σε τροχαίο στο Λαγονήσι στα τέλη Μαρτίου του 2023. Δύο μέρες νωρίτερα ο επί σειρά ετών σταθμάρχης του ΟΣΕ, Κώστας Πρασσάς, σκοτώθηκε σε τροχαίο που έγινε στον Βόλο.
Ερωτήματα προκύπτουν και για τις δολοφονίες μελών της Greek Mafia, τους οποίους είχε εμπλέξει επισήμως εκπρόσωπος των αρχών σε λαθρεμπόριο καυσίμων, στο χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από το δυστύχημα μέχρι σήμερα. Κάποιοι συνέδεσαν ακόμα και μια πολύκροτη υπόθεση δολοφονίας επωνύμων με το τραγικό συμβάν στα Τέμπη.
Τα παραπάνω μπορεί να είναι τυχαία περιστατικά που απλά μπήκαν σε μια χρονική αλυσίδα γεγονότων μετά τα Τέμπη. Ωστόσο, τα ελέγχουν οι αρχές, ορθώς από τη στιγμή που στη συγκεκριμένη υπόθεση οφείλεται να διερευνηθούν τα πάντα. Την αποκάλυψη της αλήθειας την χρωστούν όλοι στη μνήμη όσων έφυγαν από το μοιραίο δυστύχημα και στις οικογένειες τους, που εδώ και σχεδόν δυο χρόνια συνεχίζουν να μη γνωρίζουν από τι έχασαν τα αγαπημένα τους πρόσωπα.
πηγή: www.epikaira.gr