Πέμπτη
20
Νοέμβριος
TOP

Black Friday: Πως οι ψηφιακές υποδομές άλλαξαν τις αγορές μας

Σε πολυκαναλική εμπειρία έχει εξελιχθεί σήμερα η Black Friday: φυσικά καταστήματα, ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops), κινητά τηλέφωνα, εφαρμογές, συστήματα τεχνητής νοημοσύνης. Αυτή η μετάβαση φέρνει νέες ευκαιρίες αλλά και προκλήσεις για επιχειρήσεις και καταναλωτές.

Συγκεκριμένα, τα τελευταία χρόνια, οι αριθμοί αποτυπώνουν καθαρά αυτή τη μετάβαση. Σύμφωνα με τη National Retail Federation (NRF), την Black Friday 2024 στις ΗΠΑ περίπου 87,3 εκατ. καταναλωτές πραγματοποίησαν αγορές online, ενώ 81,7 εκατ. επισκέφθηκαν φυσικά καταστήματα. Το ίδιο χρονικό διάστημα, η Adobe Analytics κατέγραψε online δαπάνη ύψους 10,8 δισ. δολαρίων μόνο για τη Black Friday στις ΗΠΑ, με αύξηση άνω του 10% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Ταυτόχρονα, διεθνείς μελέτες δείχνουν ότι η πλειοψηφία της online κίνησης προέρχεται πλέον από κινητές συσκευές, με το mobile να συγκεντρώνει σε αρκετές αγορές σχεδόν τα 2/3 των online αγορών και σημαντικό ποσοστό καταναλωτών να χρησιμοποιεί συνδυαστικά τόσο το φυσικό κατάστημα όσο και τα ψηφιακά κανάλια για να ενημερωθεί και να ολοκληρώσει αγορές.

Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ τουnewsit.gr πατώντας εδώ