Στόχο της κυβέρνησης αποτελεί τα ελληνικά αεροδρόμια σταδιακά να εκσυγχρονισθούν, να αναβαθμισθούν, ενώ πρόκειται να προστεθούν και νέες σύγχρονες υποδομές, ώστε να συνδράμουν στη βελτίωση των υπηρεσιών στις μεταφορές αλλά και στον τουρισμό. Μόνο στην παρούσα φάση, προχωρούν δράσεις, έργα και διαγωνισμοί για 2+22 νέους αερολιμένες στην χώρα, δηλαδή το αεροδρόμιο Καλαμάτας, τον νέο αερολιμένα στο Καστέλι Ηρακλείου (Κρήτης) αλλά και τα επιπλέον 22 περιφερειακά assets που επιθυμεί να αξιοποιήσει το ΥΠΟΙΚ μέσω του Υπερταμείου – Επενδυτικού Ταμείου.
Αυτά, πέραν των κινήσεων εκσυγχρονισμού που έχουν γίνει σε υποδομές όπως της Πάρου, της Χίου, της Νάξου κ.α., και βέβαια, εκτός της «μεγάλης παρτίδας» αναβάθμισης των αεροδρομίων της χώρας (σύμβαση παραχώρησης) από τη Fraport, για τη λειτουργία, τη διαχείριση, την ανάπτυξη και τη συντήρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην Ελλάδα (τρία από τα δεκατέσσερα περιφερειακά αεροδρόμια βρίσκονται στην ηπειρωτική Ελλάδα, ειδικότερα σε Άκτιον, Καβάλα και Θεσσαλονίκη, ενώ τα υπόλοιπα έντεκα βρίσκονται στα νησιά Κέρκυρα, Κρήτη/Χανιά, Κεφαλονιά, Κω, Λέσβο/ Μυτιλήνη, Μύκονο, Ρόδο, Σάμο, Σαντορίνη, Σκιάθο και Ζάκυνθο).
Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ του insider.gr πατώντας εδώ