Σε πορεία ανάπτυξης συνεχίζουν να βρίσκονται τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ με τους Έλληνες καταναλωτές να τα επιλέγουν για τις αγορές τους.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, ο τζίρος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ κατά το εννεάμηνο του 2023 σημείωσε αύξηση 15% και άγγιξε τα 220 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των παραγγελιών κατά 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Σημειώνεται ότι ο τζίρος που μετρά η Convert Group μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit δεν περιλαμβάνει Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως eFood Market, Pop Market, Rabbit & Wolt Market, αλλά και όσους συνεργάζονται με τοπικά καταστήματα grocery όπως το Box και το Instashop που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, η Δευτέρα αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,7% των συνολικών παραγγελιών γίνονται τη συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται και η Παρασκευή, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται, αντίστοιχα, σε ποσοστό 16,3%.
πηγή: www.thetoc.gr