Στο Επιμελητήριο Μεσσηνίας, βρέθηκε χθες ο Πρέσβης του Μεξικού, καθώς και η Πρόεδρος του Ελληνο – Μεξικανικού Επιχειρηματικού Συνδέσμου, πραγματοποιώντας συνάντηση εργασίας με τον πρόεδρό του Επιμελητηρίου, μέλη της διοίκησης, καθώς και εκπροσώπους του Εμπορικού Συλλόγου Καλαμάτας.
Σκοπός της συνάντησης ήταν η εξέταση προοπτικών συνεργασίας στους τομείς του τουρισμού και της κρουαζιέρας, με επίκεντρο την ανταλλαγή τεχνογνωσίας στον κλάδο της φιλοξενίας.