Τρίτη
25
Φεβρουάριος
TOP

Eurostat: Άλμα στις ηλεκτρονικές αγορές για την Ελλάδα αλλά παραμένει πίσω από τον μέσο όρο της Ευρώπης

«Το προϊόν σας προστέθηκε στο καλάθι». Οι ηλεκτρονικές αγορές εδώ και μια δεκαετία αυξάνονται σταθερά από τους χρήστες του διαδικτύου με τα είδη ένδυσης να κυριαρχούν στις πωλήσεις.  Οι αγορές μέσω διαδικτύου σε όλη την Ευρώπη έχουν κάνει άλματα μέσα σε μια δεκαετία (2014-2024) με τους Έλληνες να ακολουθούν την τάση που επικρατεί σε όλη τη Γηραιά Ήπειρο εκτοξεύοντας τις ηλεκτρονικές αγορές κατά 35 ποσοστιαίες μονάδες.

Ο κόσμος έχει αλλάξει ριζικά καθώς η ψηφιακή τεχνολογία μεταμορφώνει σταδιακά τον τρόπο που ταξιδεύουμε, που ζούμε και που ψωνίζουμε – και το διαδίκτυο έχει καταργήσει τα σύνορα, παρέχοντας άμεση και απρόσκοπτη πρόσβαση σε προϊόντα και υπηρεσίες από όλο τον κόσμο.Μέσα σε δέκα χρόνια το 59% που προχώρησαν σε ηλεκτρονικές αγορές έγινε 77%Τα τελευταία στοιχεία της Eurostat φανερώνουν τη μεγάλη άνθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου που παρέχει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να αγοράζουν με ευκολία προϊόντα από οποιοδήποτε μέρος της γης. Το 2024, το 77%  των χρηστών του διαδικτύου αγόρασαν ή παρήγγειλαν αγαθά ή υπηρεσίες για προσωπική χρήση τους τελευταίους 12 μήνες εκτινάσσοντας τις συναλλαγές από το 59% του 2014 στο 77% το 2024.

Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ του in.gr πατώντας εδώ