Ψηφιακή καταιγίδα με επίκεντρο τον εμπλουτισμό της μοναδικής ηλεκτρονικής πύλης του Δημοσίου Gov.gr με νέες υπηρεσίες και λειτουργίες που θα παίρνουν οι πολίτες στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου τους, 24 ώρες το 24ωρο, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.
Στόχος του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου είναι το Gov.gr, στην ολοκληρωμένη του μορφή, «να αποτελέσει πλέον το ένα και μοναδικό σημείο επαφής των πολιτών και των επιχειρήσεων με το Δημόσιο»!
Μεγάλος κατάλογος. Το Gov.gr που εξαπλώνεται και βελτιώνεται συνεχώς λειτουργεί ήδη ως ένας μεγάλος «κατάλογος ηλεκτρονικών υπηρεσιών», από τον οποίο οι πολίτες επιλέγουν μέσω του κινητού, του tablet ή του υπολογιστή τους αυτές που επιθυμούν, αποφεύγοντας το χάσιμο χρόνου και χρήματος στις «ουρές» των δημόσιων υπηρεσιών.
«Το Gov.gr είναι η απόδειξη ενός σοβαρού κράτους που σέβεται τους πολίτες και τις επιχειρήσεις και χτίζει καθημερινά, μέσα από ποιοτικές υπηρεσίες, σχέσεις εμπιστοσύνης, καταργώντας τη γραφειοκρατία», τονίζει στα «ΝΕΑ» ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου.
Σήμερα, στο Gov.gr είναι διαθέσιμες περίπου 1.650 ψηφιακές υπηρεσίες, ενώ «επανάσταση» αναμένεται να φέρει η είσοδος της τεχνητής νοημοσύνης στην «καρδιά» της εξυπηρέτησης των πολιτών και του ψηφιακού μετασχηματισμού. Χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη, σύντομα, ο πολίτης που θα αναζητά μια υπηρεσία θα δίνει απλά την «έγκρισή» του στο Gov.gr και αυτό θα τη βρίσκει για λογαριασμό του, χωρίς ο πολίτης να κάνει οτιδήποτε άλλο!
«H είσοδος της τεχνητής νοημοσύνης στο Gov.gr, στο πλαίσιο του οράματος του Πρωθυπουργού για την ψηφιακή Ελλάδα, είναι μια καινοτομία που θα αλλάξει ουσιαστικά τον τρόπο που επικοινωνούμε με το κεντρικό «πρόσωπο» της δημόσιας διοίκησης», επισημαίνει ο κ. Παπαστεργίου, προσθέτοντας: «Παράλληλα, αξιοποιώντας εργαλεία και εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης, θα αναπτύξουμε καινοτομίες που θα επιτρέψουν, με μετρήσιμα αποτελέσματα, να χαράξουμε νέες στρατηγικές για κρίσιμους τομείς, όπως η Υγεία ή η Δικαιοσύνη».
Διαβάστε την συνέχεια στο ot.gr