Δευτέρα
8
Ιούνιος
TOP

Η ακρίβεια θα πληρωθεί ακριβά…

Του Θόδωρου Γαλανόπουλου

Με 2,5 ευρώ τη βενζίνα , 20 ευρώ το μοσχάρι , ανύπαρκτα σπίτια να νοικιάσεις για να μείνεις, ένα μισθό που εξανεμίζεται , αλλά και με νέα κόμματα όμως Τσίπρα, Καρυστιανού, ίσως και Σαμαρά, λέτε να πάει  ο πολίτης να αυτοκτονήσει  και να τα ξαναχωσει στη Πασοκικη καμόρα Μητσοτάκη ;  Κοιτάξτε ,αν η πλειοψηφία του Ελληνικού λαού τα είχε αρπάξει χοντρά από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, και αν ήταν όλοι με 10-15 διαμερίσματα  να εισπράττουν  κάθε μέρα κατοστάρικα από κάθε δωμάτιο , ποιος θα νοιάζονταν αν κυβερνούσε ο Κούλης , ο Κιμ Γιογκ Ουν , ο Ντόναλντ Τραμπ , η Ντόναλντ Ντακ … , ούτε που θα έκανε διαφορά στον τραπεζικό του λογαριασμό …

Όμως και να ήταν μόνο η ακρίβεια ; Το ότι σαν χώρα συρόμαστε πίσω από το Ισραήλ , και τους παραδώσαμε τη χώρα , και χάσαμε κάθε επαφή  με  Ρωσία , άλλες ευρωπαϊκές χώρες , αλλά και τα ήρεμα νερά με την Τουρκία , λέτε να μας βγει αυτό σε καλό ;

Το ότι χωρίς ντροπή παρακολουθούσαν τους πάντες και πιθανόν  κρατάνε στο χέρι και  δικούς τους πολίτικους και άλλους , λέτε αυτό να είναι προτέρημα για να κυβερνήσουν ξανά ; Βέβαια όλα αυτά για να γίνουν αμαρτήματα και να μην τα ξεχνά ο λαός , πρέπει να τους τα θυμίζει κάποιος πολιτικός φορέας που και θα εμπνεύσει εμπιστοσύνη ότι δεν θα είναι σαν τα ίδια χαπατα  με αυτούς τους κυβερνώντες ..

Περιμένοντας στον καναπέ ξαπλωμένοι, βλέποντας Ακυλα , μετράμε την πολιτική ξεφτίλα με την ελπίδα ότι θα εμφανιστεί κάτι νέο για να μας εμπνεύσει τουλάχιστον , αν δεν μπορέσει να μας σώσει ! Τα τζάκια μαζί με τα κούτσουρα , όχι μαζί με τις κάλπες και τις ψήφους !