Η Καλαμάτα ολοκλήρωσε τις απαιτούμενες ενέργειες και εξασφάλισε την αδειοδότηση για τη συμμετοχή της στο πρωτάθλημα της ανώτερης κατηγορίας.
Αναλυτικά:
“Η ΠΑΕ Καλαμάτα εξασφάλισε, όπως αναμενόταν, αδειοδότηση επιπέδου Super League 1 για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027, μετά την έφεση που κατέθεσε και εξετάστηκε από την αρμόδια Επιτροπή Εφέσεων Αδειοδότησης της ΕΠΟ.
Η θετική απόφαση δικαιώνει τις ενέργειες της διοίκησης και επιβεβαιώνει ότι ο σύλλογος πληροί τις προϋποθέσεις αδειοδότησης για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Συνεχίζουμε απρόσκοπτα την υλοποίηση του σχεδιασμού μας για τη νέα σεζόν, με μοναδικό γνώμονα το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τη Μαύρη Θύελλα και τον κόσμο της.”
Το προπονητικό επιτελείο της Μαύρης Θύελλας

Παράλληλα, η μεσσηνιακή ΠΑΕ ανακοίνωσε σήμερα τα πρόσωπα που θα πλαισιώσουν το τεχνικό επιτελείο και θα σταθούν στο πλευρό του Παναγιώτη Χριστοφιλέα.
Αναλυτικά: