Πέμπτη
12
Δεκέμβριος
TOP

Καμία εξέλιξη, καμία βούληση για το Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα -Στα… συρτάρια του Υπουργείου Υποδομών οι προμελέτες (video)

Καμία ουσιαστική εξέλιξη δεν υπάρχει για την… τύχη του δρόμου Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα, όπως δεν υπάρχει και καμία ουσιαστική δέσμευση που να καταδεικνύει πως η υλοποίησή του αποτελεί έστω πολιτική επιλογή. Κατά καιρούς… ψελλίσματα, απλά και μόνο για την πολιτική… κατανάλωση, και, μόνο… συμπόνοια στην αιματοχυσία που συνεχίζεται στην άσφαλτο, με το τελευταίο πολύνεκρο να έχει σοκάρει το πανελλήνιο.

Τελευταίο σημείο… αυτό των προμελετών οι οποίες έχουν παραδοθεί από την παραχωρησιούχο εταιρεία στο Υπουργείο Υποδομών από τον περασμένο Γενάρη. Τις προμελέτες πραγματοποίησε η Ολυμπία Οδός μέσω υπουργικής απόφασης του 2022. Οι προτάσεις έχουν ήδη υποβληθεί στην αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών η οποία θα αναλάβει ανάλογα με την λύση που θα επιλεγεί την περιβαλλοντική έγκριση του τμήματος.

«Η λύση η οποία θα προκριθεί θα πρέπει να τύχει της έγκρισης του Ανεξάρτητου Μηχανικού του έργου και κατόπιν θα πρέπει να εξεταστούν οι προϋποθέσεις εκτέλεσης του έργου και βέβαια να ξεπεραστεί ο σκόπελος της χρηματοδότησης. Η διαδικασία χρηματοδότησης είναι μια επίπονη διαδικασία καθώς τα οδικά έργα για να εγκριθούν από την Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να πετυχαίνουν αρκετά κριτήρια μεταξύ των οποίων και οι ημερήσιοι φόρτοι», γράφει το www.ypodomes.com, καταδεικνύοντας το αρχικό σημείο στο οποίο βρισκόμαστε.

Και μην ξεχνάμε -πως ακόμη και τώρα- συζητάμε για τις εναλλακτικές χαράξεις στη διέλευση από τον Καϊάφα. Δηλαδή, πράγματα που δεν έχουν ούτε καν οσμή… εξελίξεων. Όλα στο… άγνωστο και χωρίς αποφάσεις.

Την στιγμή που εάν υπήρχε πολιτική βούληση θα μπορούσαν να είχαν ξεκινήσει από τα έτοιμα τμήματα -ώριμο για παράδειγμα και έτοιμο μελετητικά είναι το Καλό Νερό – Τσακώνα- και να οδεύει σταδιακά η υλοποίηση του έργου. Και μην πει κανείς δεν γίνεται…

Μην ξεχνάμε πως το αρχικό τμήμα Πάτρα-Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα επανεντάχθηκε από την παραχώρηση και ακολούθως για το τμήμα Πάτρα-Πύργος εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση και ξεκίνησε να κατασκευάζεται από τον Μάρτιο του 2022. Συνεπώς ακόμη και η τμηματική υλοποίηση μπορεί να συμβεί. Αλλά που να βρεθεί πολιτική και αυτοδιοικητική βούληση για να γίνει κάτι τέτοιο;