Ο 26χρονος Matthew Parkhurst είναι ο συνιδρυτής και CEO της νεοϋορκέζικης τεχνολογικής startup Antimetal. Όταν η εταιρεία ήταν έτοιμη να βγει από την beta φάση της, ο Parkhurst ήξερε ότι οι δυνητικοί πελάτες της δεν γνώριζαν καν την ύπαρξη της Antimetal.
Έτσι, αποφάσισε να τους κάνει το τραπέζι.
Στις 4 Απριλίου, ο CEO έστειλε περισσότερες από 1.000 πίτσες –τις οποίες παρήγγειλε από τοπικές πιτσαρίες στη Νέα Υόρκη και το Σαν Φρανσίσκο- σε κουτιά που έφεραν το όνομα και τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας του.
Αποδέκτες ήταν δυνητικοί πελάτες της Antimetal, εταιρείες venture capital, ακόμα και influencers της τεχνολογίας με πολλούς followers.
Ο Parkhurst έδωσε φιλοδώρημα 200 δολαρίων σε κάθε διανομέα και τους χάρισε όσες πίτσες δεν μπορούσαν να παραδοθούν.
διαβάστε την συνέχεια του ρεπορτάζ του www.moneyreview.gr πατώντας εδώ