Παρασκευή
22
Νοέμβριος
TOP

ΜΚΟ… καψάλισμα

Αλήθεια, πόση… ευαισθητοποίηση για την «Ελιά Καλαμών» χωράει σε αυτό τον τόπο; Όταν δε παίρνει, την «γαρνιτούρα» των δράσεων της επικοινωνίας, φαίνεται ότι μπορεί να «μπουκώσει» αρκετή! Τόση που σε κάνει να θέτεις το ερώτημα του ποιος θα πληρώσει το νέο… πρωτοποριακό εγχείρημα του Πολιτιστικού Οργανισμού «Δρόμοι της Ελιάς»; Του οποίου ηγείται ο συμπαθής με το τρίκυκλο Γ. Καραμπάτος…

Αρχικά, μοιάζει… πρωτοποριακό να ζητάς να… ευαισθητοποιήσεις τους πολίτες της Καλαμάτας, για την επιτραπέζια «Ελιά Καλαμών»! Δηλαδή, να… ευαισθητοποιήσεις τους ντόπιους, που ξέρουν από λάδι και ελιές από τα γεννοφάσκια τους και που είναι σύμφυτοι με το προϊόν στον τόπο τους. Πρωτοποριακό, δεν σας μοιάζει;

Κατά δεύτερον, να προσεγγίζεις άλλους φορείς για να τους βάλεις στην «ομπρέλα» της δράσης σου και ακολούθως να «πουλήσεις» την ευαισθητοποίηση αυτή για την «Ελιά Καλαμών» κι όχι για την «ΠΟΠ Ελιά Καλαμάτας»; Που προφανώς αγνοεί -ή θέλει να αγνοεί- ο κύριος… ΜΚΟ ότι την Ελιά Καλαμών την έχει όλος ο κόσμος για ονομασία!

Κατά τρίτον, έχει ενδιαφέρον πράγματι πως η ΜΚΟ που φτιάχτηκε με τα χρήματα του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας, θυμήθηκε να κάνει δράσεις για το λάδι το 2022 και ποιος και πως θα τις πληρώσει αυτές; Οι συμμετέχοντες; Κανένα Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα; Ο ίδιος ο κύριος Καραμπάτος από την τσέπη του; Οι «δρόμοι της Ελιάς»; Ο δήμος Καλαμάτας; Το Επιμελητήριο Μεσσηνίας;

Δηλαδή, δήμος και Επιμελητήριο αποδέχονται με την συμμετοχή τους πως η δράση αυτή θα… ευαισθητοποιήσει τους πολίτες της Καλαμάτας, για την «Ελιά Καλαμών»; Και τα έχουν λύσει… όλα που θα αρχίσουν να καψαλίζουν ψωμί, κι όποιος προλάβει να κάνει… βούτες στο πρωτόλαδο; Ή θα ανάψουν κάρβουνα στις πλατείες και έξω από τα αρτοποιία και θα το πουλήσουν ως δράση γαστρονομικού περιεχομένου; Κι αλήθεια, σύντροφοι, θα το πάρετε χύμα ή τυποποιημένο; Και τις Ελιές από ποιο τενεκεδάκι; Το έχετε λύσει αυτό, ε; Ερωτήματα είναι που προφανώς τα έχουν θέσει οι φορείς ε;…

Ενημερωθήκαμε πως η Ένωση Μεσσηνίας ως η πλέον αρμόδια δεν συμμετέχει. Κι αυτό κάτι δείχνει! Άραγε οι άλλοι έχουν καταλάβει τι γίνεται;

Αλλά επειδή υπάρχει και… covid, έτσι η ευαισθητοποίηση θα «βολευτεί» με αφίσα και φυσικά το… αθάνατο φατσοβιβλίο και όλα τα συναφή YouTube κλπ. Αλήθεια για ποιο λόγο; Και ποιο το μετρήσιμο αποτέλεσμα της… ευαισθητοποίησης;