Σάββατο
24
Φεβρουάριος
TOP

Online shopping: Αυτά είναι τα κόλπα των καταστημάτων για να ξοδέψετε περισσότερα

Μπορεί να μην το συνειδητοποιούμε, αλλά όταν σερφάρουμε σε ένα online κατάστημα, το καθετί είναι προσεκτικά σχεδιασμένο ώστε να πειστούμε να βάλουμε το χέρι στην τσέπη. Ψυχολογικά τρικ και εργαλεία του marketing επιστρατεύονται, καθώς ειδικά μετά την πανδημία και την έκρηξη του online shopping που αυτή έφερε, τα καταστήματα έχουν γίνει πολύ πιο πειστικά.

Οι εταιρείες στηρίζονται περισσότερο στα data του χρήστη για να χτίσουν προσωπικές σχέσεις με τους πελάτες και να τους πείσουν να κάνουν αγορές.

Τα καταστήματα «παίζουν» με το λεγόμενο «fear of missing out» ή FOMO, για να ενθαρρύνουν τον καταναλωτή να προσθέσει κάποιο προϊόν στο καλάθι του, υπό τον φόβο ότι αυτό θα ξεπουλήσει και θα το χάσει. Κίνητρα όπως τα δωρεάν μεταφορικά όταν αγοράζεις περισσότερα κομμάτια είναι ένα ακόμα ψυχολογικό τρικ που χρησιμοποιούν.

Online καταστήματα, όπως αυτό της Lululemon, για παράδειγμα, ενημερώνουν τον χρήστη για το πόσα τεμάχια ενός συγκεκριμένου προϊόντος απομένουν στο νούμερό του. Άλλες μεγάλες εταιρείες, όπως η Nike, συγκεντρώνουν πληροφορίες για τους πελάτες και τους ενθαρρύνουν να μπαίνουν τακτικά στην εφαρμογή τους, στέλνοντας συχνά notifications.

Να μερικά από τα κόλπα που χρησιμοποιούν τα online καταστήματα για να πείσουν τους καταναλωτές να ξοδέψουν περισσότερα, σύμφωνα με το Business Insider:

διαβάστε την συνέχεια του ρεπορτάζ του www.newmoney.gr πατώντας εδώ