TOP

Plum: Διαρκής μάχη με την ακρίβεια – Περιορίζουν τα έξοδά τους οι καταναλωτές

Σε διαρκή «μάχη» περιορισμού ολοένα και περισσότερο των εξόδων τους φαίνεται ότι βρίσκονται οι καταναλωτές, καθώς η ακρίβεια ροκανίζει το εισόδημά τους.

Η εστίαση καταγράφει πέντε συνεχόμενους μήνες πτώσης – «Πολυτέλεια» τα γεύματα εκτός σπιτιού

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Plum, της έξυπνης εφαρμογής διαχείρισης χρημάτων, οι καθημερινές δαπάνες παρουσιάζουν σημαντική πτώση ακολουθώντας μια ευρύτερη τάση περιορισμού και αλλαγής προτεραιοτήτων ενόψει καλοκαιριού.

Τις μεγαλύτερες μηνιαίες μειώσεις (Ιούνιος σε σύγκριση με τον Μάιο) σημείωσαν οι κατηγορίες προσωπικής φροντίδας και γυμναστικής (-50%), εστίασης (-50%) και ένδυσης και αξεσουάρ (-45%), καταδεικνύοντας καθαρά την απομάκρυνση από προαιρετικές δαπάνες. Σημαντική ήταν και η μείωση στους λογαριασμούς (-41%), ενώ οι κατηγορίες σούπερ μάρκετ (-4%) και μεταφορές (-23%) κατέγραψαν ηπιότερες πτωτικές τάσεις, όλα μαζί αποτυπώνουν μια ευρύτερη προσπάθεια των νοικοκυριών να περιορίσουν τον προϋπολογισμό τους.

Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ του in.gr πατώντας εδώ 

.