TOP

Πρόσκληση και πρόκληση. Θα ανοίξει η “απαγορευμένη” συζήτηση;

Του Θανάση Πετράκου *

Προκαλεί μεγάλη εντύπωση ότι κανένα πολιτικό  κόμμα   της αντιπολίτευσης δεν έχει  θέσει το θέμα των “ουρανοκατέβατων ” υπερκερδών των διυλιστηρίων.

Πάμε λοιπόν : Στα διυλιστήρια  που ελέγχουν οι ΔΥΟ ΟΛΙΓΑΡΧΕΣ (Λάτσης και Βαρδινογιάννης)   .Τα περιθώρια κέρδους από 7  $ το  βαρέλι εκτινάχθηκαν με  το  ξέσπασμα της  ενεργειακής  κρίσης εδώ και ένα χρόνο στα 25$ το βαρέλι .!!!  Με δεδομένο ότι διυλίζονται 190  εκατομμύρια βαρέλια το  χρόνο  μιλάμε για επιπλέον ετήσια καθαρά κέρδη το χρόνο πάνω από  3δις!!!

Η κυβέρνηση αντί να φορολογήσει έστω ένα μέρος των υπερκερδών όπως έκανε η Αγγλία, Γαλλία, Ισπανία και Πορτογαλία κλπ (φορολογήσαν  το 25%  των υπερκερδών), δίνει  με το fuel pass  375 εκατ. από τον κρατικό προϋπολογισμό δηλ. κόβει δαπάνες από υγεία, Παιδεία, ΠΔΕ, κλπ αντί να φορολογήσει  τα υπερκέρδη του Λάτση και του Βαρδινογιάννη (ο οποίος μάλιστα  προς τιμήν του  τα ανακοίνωσε).

Ρωτάω πάλι θα μιλήσει κανείς;

* Ο Θανάσης Πετράκος είναι Περιφερειακός Σύμβουλος Πελοποννήσου και πρώην βουλευτής Μεσσηνίας