Μαθητές του 2ου Γυμνασίου Καλαμάτας στον Μητροπολίτη Μεσσηνίας
Μια ιδιαίτερα ζεστή και συγκινητική συνάντηση πραγματοποιήθηκε σήμερα, Δευτέρα 25 Μαΐου 2026, στην Ιερά Μητρόπολη Μεσσηνίας. Μαθητές του 2ου Γυμνασίου Καλαμάτας επισκέφθηκαν τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο. Σκοπός της επίσκεψης ήταν η έκφραση ευχαριστιών προς το πρόσωπό του, διότι η
Ερώτηση ΚΚΕ στη Βουλή: Να εξασφαλιστεί η λειτουργία αυτοτελούς τμήματος διδασκαλίας των μαθηματικών κατεύθυνσης στους μαθητές της θετικής κατεύθυνσης της Γ Τάξης του 2ου ΓΕΛ Καλαμάτας
Να εξασφαλιστεί η λειτουργία αυτοτελούς τμήματος διδασκαλίας του μαθήματος των μαθηματικών κατεύθυνσης στους μαθητές της θετικής κατεύθυνσης της Γ΄ Λυκείου του 2ου ΓΕΛ Καλαμάτας ζητά το ΚΚΕ, καταθέτοντας σχετική ερώτηση στη Βουλή των Ελλήνων. Η ΕΡΩΤΗΣΗ Προς την Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Θέμα: Να