
Το πρώτο σύστημα Τεχνητής Νοημοσύνης για τηλεφωνική εξυπηρέτηση στο Δημόσιο ετοιμάζεται να λειτουργήσει από τις αρχές του 2026 στο Ελληνικό Κτηματολόγιο. Πρόκειται για ένα σύστημα που θα διαλειτουργεί με τις δημόσιες βάσεις δεδομένων και θα παρέχει εξατομικευμένη εξυπηρέτηση στους πολίτες και τους επαγγελματίες έπειτα από ταυτοποίηση.
Ο ψηφιακός τηλεφωνητής (συνέχεια του chat mΑΙgov) θα είναι σε θέση να απαντά άμεσα σε ερωτήματα, να καταγράφει αιτήματα που απαιτούν περαιτέρω επεξεργασία και να δημιουργεί αυτόματα ψηφιακά δελτία εξυπηρέτησης (tickets) για λογαριασμό του πολίτη. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δοκιμές που έχουν πραγματοποιηθεί έως τώρα δείχνουν υψηλό βαθμό αξιοπιστίας και απόδοσης του συστήματος. Με την ενεργοποίησή του θα μπει τέλος σε τηλέφωνα που δεν απαντώνται ή στην ανάγκη για φυσική παρουσία στα κτηματολογικά γραφεία, οδηγώντας έτσι τόσο στην αποσυμφόρηση του φορέα όσο και στη βελτίωση της εξυπηρέτησης.
Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ του newmoney.gr πατώντας εδώ