
Ξεκίνησαν και πάλι τα έργα για την κατασκευή της Μαρίνας Ναυπλίου, της πρώτης για την ιστορική πόλη της Πελοποννήοσυ. Όπως έγινε γνωστό, η προσφυγή με την οποία είχαν διακοπεί προσωρινά τα έργα απερρίφθη από το ΣτΕ δίνοντας ουσιαστικά το πράσινο φως για την συνέχιση των έργων.
To κόστος των έργων ανέρχεται σε περίπου 23,4 εκατ. ευρώ. Η ΤΕΚΑΛ που είναι η ανάδοχος εταιρεία μέσω της NAFPLIO MARINA M.A.E, έχει πολύ μεγάλη πείρα σε λιμενικά έργα καθώς θεωρείται “εξπέρ” έχοντας στο portfolio της τα μεγάλα έργα στο λιμάνι του Πειραιά, τη Μαρίνα Βουλιαγμένης, το λιμάνι του Αγίου Κωνσταντίνου κ.α. ενώ είναι ανάδοχος από κοινού με τη ΜΕΤΚΑ για τα εργα επέκτασης του 6ου προβλήτα του ΟΛΘ.
Σημαντικό μέρος των έργων δεν είναι μόνο η διευρυμένη δυνατότητα φιλοξενίας σκαφών αλλά και οι χερσαίες εγκαταστάσεις οι οποίες σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες η μέγιστη συνολική δόμηση ανέρχεται σε 3.014,00 m² κτηριακών εγκαταστάσεων. Στόχος είναι τα έργα να έχουν ολοκληρωθεί πλήρως σε μια τριετία, δηλαδή μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2028 για να αποκτήσει η πόλη την πρώτη της Μαρίνα.
Ένα από τα σημαντικά πλεονεκτήματα της νέας Μαρίνας Ναυπλίου είναι η μεγάλη δυνατότητα στάθμευσης οχημάτων καθώς είναι γνωστό το πρόβλημα που υπάρχει στη στάθμευση λόγω της μεγάλης επισκεψιμότητας που έχει η πόλη, τα Σαββατοκύριακα, γιορτές-αργίες αλλά και κατα την καλοκαιρινή περίοδο.