Τετάρτη
25
Δεκέμβριος
TOP

Μεσσηνίας: ”Ο πρόεδρος της Βουλής διαβάζει την Ιστορία με παραμορφωτικά γυαλιά” (video)

«Καταπέλτης» εναντίον του προέδρου της Βουλής, Νίκου Βούτση, και κατά των όσων είχε δηλώσει την Τετάρτη (09/08/2017) στην ΕΡΤ

εναντίον της Εκκλησίας και της Ορθοδοξίας, εμφανίστηκε σήμερα, Πέμπτη (10/08/2017) ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος, ο οποίος έκανε λόγο για «θεσμική αποδόμηση της ελληνικής κοινωνίας».

Μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και κληθείς να σχολιάσει της δηλώσεις του κ. Βούτση, ο κ. Χρυσόστομος προέβη σε μια ιδιαίτερα ψύχραιμη τοποθέτηση, καλώντας τον πρόεδρο της Βουλής να σταματήσει το παιχνίδι της αμφισβήτησης και της παρερμηνείας του πραγματικού ρόλου που ενυπάρχει στο τρίπτυχο «Πατρίδα – Θρησκεία – Οικογένεια».

«Πιστεύω ότι εξαιτίας μιας μεταμνημονιακής καταστάσεως που έχει δημιουργηθεί και εξαιτίας της κρίσεως και της αμφισβήτησης, θεωρώ ότι έχει ξεκινήσει μια θεσμική αποδόμηση της ελληνικής κοινωνίας και δυστυχώς και ο κύριος πρόεδρος της Βουλής διαβάζει την Ιστορία με παραμορφωτικά γυαλιά, που έχουν να κάνουν με τον λαϊκισμό και την ιδεολογία», υπογράμμισε ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας.

Και πρόσθεσε: «Ποτέ μέσα στην Ιστορία δεν αμφισβητήθηκε η ουσιαστική σχέση Ελληνικότητας και Ορθοδοξίας. Και εξαιτίας αυτής της σχέσεως, είναι μια σχέση που καθορίζει την ταυτότητα ενός λαού, χωρίς αυτό να σημαίνει σωβινισμός. Γράφτηκε μια Ιστορία και δημιουργήθηκε ένας πολιτισμός, πάνω στον οποίο στηρίχθηκε ακόμη και ο ευρωπαϊκός πολιτισμός».

Ο κ. Χρυσόστομος επισήμανε εξάλλου πως «δεν είναι τόσο εύκολο και με τέτοια μεγάλη ευχέρεια να αμφισβητούμε αν ο λαός αυτός ή ποσοτικά κινείται πάνω από το 90%, αν ο λαός αυτός είναι Ορθόδοξος. Γιατί, εάν αρχίσουμε να αμφισβητούμε τέτοια δεδομένα, τότε αμφισβητούμε, όχι απλά την ταυτότητά μας, αλλά το ρόλο μας που παίξαμε διαχρονικά μέσα στην ίδια την οικογένεια την ευρωπαϊκή».

Και συνεχίζοντας την κριτική του ως προς τα λεγόμενα του κ. Βούτση, είπε με έμφαση: «Θα ήθελα να πω στον κύριο πρόεδρο της Βουλής ότι ο ίδιος ήταν αυτός ο οποίος στην πρώτη φάση της ομιλίας του κατηγόρησε για χρήση εννοιών τέτοιων, που το πρόβλημα δεν είναι οι έννοιες αλλά το περιεχόμενο. Και στη δεύτερη τοποθέτησή του επανέλαβε ο ίδιος το λάθος αυτό, όταν χρησιμοποίησε έννοιες η πατρίδα, η οικογένεια και η θρησκεία και παρερμηνεύοντας ακριβώς αυτό το τρίπτυχο επιβεβαίωσε τελικά ότι μέσα στην ιδεολογία του και την τοποθέτησή του υπάρχει μια αποδόμηση της ίδιας της κοινωνίας, η οποία όπως γνωρίζετε όλοι από την ίδια την Ιστορία, τα τρία αυτά στοιχεία λειτούργησαν πολύ εποικοδομητικά».

Ο ίδιος εξέφρασε την ιδιαίτερη ανησυχία του για το μέλλον της ελληνικής κοινωνίας, δηλώντας πως «δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι διερχόμεθα μια μεγάλη περίοδο αλλαγών που, δυστυχώς, λειτουργούν τόσο δυναμικά μέσα στην κοινωνία που δεν υπάρχει δυνατότητα, όχι αντίδρασης, αλλά έκφρασης μιας άλλης άποψης».

Και κατέληξε: «Δεν ξέρω εάν αυτό το πράγμα προοιωνίζει κάτι καλό για το μέλλον ή εν ονόματι ενός προοδευτισμού και όχι κάποιου συντηρητισμού που ίσως θεωρεί ο κ. Βούτσης θα είναι επ’ ωφελεία της ελληνικής κοινωνίας αλλά και της Πατρίδος μας γενικότερα. Ξέρετε, οι λαοί που χάνουν τις ρίζες τους, δεν έχουν μέλλον».