Μπορεί η πανδημία του κορωνοϊού να έχει περιορίσει κάπως τα κέρδη της Google, αλλά ταυτόχρονα έχει συμβάλλει σημαντικά στην εξοικονόμηση δαπανών, ύψους τουλάχιστον 1 δισ. δολαρίων, ετησίως.
Κι αυτό, χάρη στα περιοριστικά μέτρα, τα οποία έχουν οδηγήσει αφενός στην ελαχιστοποίηση των εταιρικών ταξιδιών, αφετέρου στην κατ’ οίκον απασχόληση χιλιάδων εργαζόμενων του τεχνολογικού «κολοσσού».
Είναι χαρακτηριστικό ότι, κατά τη διάρκεια του α’ τριμήνου, η Alphabet, μητρική εταιρεία της Google, εξοικονόμησε 268 εκατ. δολάρια, μειώνοντας μια σειρά δαπανών, όπως των ταξιδιών, των ειδών διασκέδασης και των προωθητικών ενεργειών.
Σε ετήσια βάση, ως εκ τούτου, η διοίκηση προσδοκά στη μείωση των εξόδων κατά τουλάχιστον 1 δισ. δολάρια. Άλλωστε, κατά τη διάρκεια του 2020, η εταιρεία μείωσε τις δαπάνες για διαφήμιση – προώθηση κατά 1,4 δισ. δολάρια και τις δαπάνες για ταξίδια – διασκέδαση κατά 371 εκατ. δολάρια.
Αποτέλεσμα ήταν η εξοικόνομηση των παραπάνω δαπανών να εξισορροπίσει, επί της ουσίας, το μισθολογικό κόστος από την αύξηση των προσλήψεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Από την άλλη πλευρά, πάντως, η διοίκηση της Alphabet ετοιμάζεται να ανακοινώσει την σταδιακή επιστροφή των εργαζόμενων στα γραφεία, υιοθετώντας όμως ένα υβριδικό μοντέλο εργασίας, με ορισμένες ημέρες τηλεργασίας ανά εβδομάδα.
πηγη moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg