Σύμφωνα με τον κ. Θεοχάρη «ο ελληνικός τουρισμός ξεχωρίζει γιατί οι Έλληνες νοιάζονται και φέτος νοιάζονται και για την υγεία».
«Το 2020 ο ελληνικός τουρισμος κέρδισε ένα πολύ σημαντικό στοίχημα και για αυτό βραβεύθηκε από διεθνείς οργανισμούς», τόνισε ο κ. Θεοχάρης και πρόσθεσε πως στόχος «ήταν να κρατήσουμε τον τουρισμό ζωντανό».
«Στοίχημα για το 2021 δεν είναι μόνο η ανάδειξη του φυσικού πλούτου της χώρας, αλλά προπάντως η ασφάλεια», επεσήμανε.
Παρουσιάζοντας τη φετινή καμπάνια του ΕΟΤ ο γ.γ. του Οργανισμού τόνισε πως δημιούργησαν το 2020 μία πολύ σημαντική παρακαταθήκη, συμβάλλοντας στην «καλή φήμη της χώρας».
Το κεντρικό μότο της φετινής καμπάνιας είναι το: «Αll you want is Greece- Ότι χρειάζεσαι είναι η Ελλάδα», ανέφερε ο κ. Φραγκάκης και επεσήμανε πως βασικός στόχος είναι οι :«Άνθρωποι, οι αξίες και οι εμπειρίες».
Στην έναρξη της τοποθέτησής του ο κ. Θεοχάρης τόνισε ότι έγιναν πολλά μέχρι να έρθει ώρα να ανοίξει ο τουρισμός.
«Αll you want is Greece»
Παρουσιάζοντας τη φετινή καμπάνια του ΕΟΤ ο γ.γ. του Οργανισμού Δημήτρης Φραγκάκης τόνισε πως δημιούργησαν το 2020 μία πολύ σημαντική παρακαταθήκη, συμβάλλοντας στην «καλή φήμη της χώρας».
Το κεντρικό μότο της φετινής καμπάνιας είναι το: «Αll you want is Greece- Ότι χρειάζεσαι είναι η Ελλάδα», ανέφερε ο κ. Φραγκάκης και επεσήμανε πως βασικός στόχος είναι οι: «Άνθρωποι, οι αξίες και οι εμπειρίες».
«Φέτος ο ΕΟΤ υλοποιεί ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα προβολής τα τελευταία 10 χρόνια, μια καμπάνια έξι μηνών», συνέχισε ο γ.γ. του ΕΟΤ. «Έχουμε αναλάβει και θα παρουσιάσουμε και άλλες πρωτοβουλίες», συνέχισε ο κ. Φραγκάκης.
Ο ίδιος ανακοίνωσε πως το νέο portal του ελληνικού τουρισμού, visitgreece.gr, βρίσκεται σε δοκιμαστική λειτουργία και θα παρουσιαστεί επίσημα τις επόμενες ημέρες, ενώ προλόγισε τα πέντε βίντεο της καμπάνιας του ΕΟΤ για την εφετινή τουριστική περίοδο.
Ο κ. Θεοχάρης ανέφερε ότι μπροστά μας έχουμε έναν πολύ δύσκολο αντίπαλο, γιατί «δεν τελειώσαμε με την πανδημία».
«Ανοίγουμε αύριο με ένα σχέδιο ολοκληρωμένο με τα 5 γνωστά βασικά σημεία άμυνας», τόνισε ο υπουργός τουρισμού και παρουσίασε τα παρακάτω μέτρα:
Πριν την είσοδο η συμπλήρωση του PLF απαραίτητη και φέτος
Πιστοποιητικό εμβολιασμού, PCR και πιστοποιητικό ανάρρωσης
Αφού φτάσει κάποιος στη χώρα θα υπόκειται σε ένα συνεχή και στοχευμένο έλεγχο
Πλέγμα ξενοδοχείων απομόνωσης
Εφαρμογή νέων πρωτοκόλλων δραστηριοτήτων για τον τουρισμό (μουσεία, διαδρομές με λεωφορεία, γιότινγκ κλπ)
Επιτάχυνση εμβολιασμών και με την εφαρμογή της «Γαλάζιας Ελευθερίας»
«Ανοίγουμε με ένα ασφαλές πρωτόκολλο», τόνισε χαρακτηριστικά.
Αναφερόμενος στις προϋποθέσεις που θα χρειάζονται οι τουρίστες για να ταξιδέψουν στη χώρας μας, όπως είπε όλοι θα υπόκεινται σε εντατικούς ελέγχους.
Θα υπάρξει πλέγμα ξενοδοχείων απομόνωσης με 35 ξενοδοχεία. Πλέον με τα τεστ αντιγόνου η απομόνωση θα γίνεται άμεσα.
«Επικαιροποιήσαμε την εφαρμογή των πρωτοκόλλων σε όλες τις δραστηριότητες, όπως στις μαρίνες, στα μουσεία», συμπλήρωσε.
Όπως ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού, ταξιδεύοντας στο εξωτερικό διαπίστωσε ότι το ενδιαφέρον για την Ελλάδα είναι έντονο και ισχυρό, ενώ προσέθεσε ότι στις περισσότερες μετρήσεις η χώρα μας βρίσκεται στην τρίτη θέση της προτίμησης.
«Νιώθω περήφανος για το πόσο ψηλά βρίσκεται η χώρα μας στις προτιμήσεις των ξένων».
Τα στοιχεία από τους μεγάλους tour operator, δείχνουν ότι η Ελλάδα έχει ανάκτηση 33% των ταξιδιών σε σχέση με το 2019, το υψηλότερο ποσοστό σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, υπογράμμισε ο κ. Θεοχάρης.
Καταλήγοντας ο κ. Θεοχάρης, τόνισε ότι οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στον τουρισμό για την προσπάθεια που καταβάλει, για να ανακτήσουμε το χαμένο έδαφος και να αφήσουμε πίσω το παρελθόν.