Η Audi αποκαλύπτει το A6 e-tron concept, το πρώτο απόλυτα ηλεκτρικό από τα αυτοκίνητά της, το οποίο βασίζεται στην αρχιτεκτονική Premium Platform Electric, που έχει αναπτύξει σε συνεργασία με την Porsche.
BMW iX
Θα αρχίσει να πωλείται στην Κίνα αργότερα φέτος. Ο σχεδιασμός του βασίστηκε στην αρχιτεκτονική πλατφόρμα EV της BMW και τα δύο πρώτα μοντέλα που θα διατεθούν προς πώληση είναι ένα το xDrive 50 το xDrive 40 — το πρώτο με ιπποδύναμη 500 hp και ταχύτητα 600 χλμ. και το δεύτερο με ιπποδύναμη 300 hp και ταχύτητα 400 χλμ. Το iX είναι, επίσης, το πρώτο μοντέλο με το νέο Operating System 8 της ΒΜW και το BMW iDrive τελευταίας γενιάς.
Genesis Electrified G80
Η Κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελείας παρουσιάζει το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητό της, το οποίο είναι sedan. To the all-wheel-drive Electrified G80 μπορεί να ξεπεράσει τα 500 χλμ., έχει ιπποδύναμη 365 hp και σύστημα ταχείας φόρτισης που του επιτρέπει να φορτίσει από το 10% στο 80% σε 22 λεπτά.
GM micro-convertible EV
Η καμπριολέ βερσιόν του ιδιαίτερα δημοφιλούς Wuling Hongguang MINI EV είναι αποτέλεσμα συνεργασίας των SAIC, General Motors και Wuling και πρόκειται σύντομα να βγει σε παραγωγή.
Honda SUV e prototype
Η Honda άργησε να ενταχθεί στο κίνημα EV movement, αλλά αυτό το μοντέλο δείχνει τι σχεδιάζει για το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητό της, το οποίο αναμένεται να αρχίσει να πωλείται στην Κίνα τον επόμενο χρόνο.
Mercedes-Benz EQB
Το επταθέσιο Essentially EQB θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη και την Κίνα μέσα στο 2021 και το 2022 στη Β. Αμερική. Θα κυκλοφορήσει και ως all-wheel και two-wheel-drive, με ιπποδύναμη 268 hp και 221 hp αντιστοίχως.
MG Cyberster EV
Η MG ανήκει στην Κινεζική SAIC και κατασκευάζει δύο EV που πωλούνται στις Κινεζικές και Βρετανικές αγορές, αλλά κανένα από τα δύο δεν μοιάζει με το Cyberster. Το διθέσιο EV λέγεται ότι ξεπερνά τα 800 χλμ. και μπορεί να επιταχύνει από μηδέν σε 100 χλμ. σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.
Toyota bZ4X Concept
Το all-wheel-drive SUV σηματοδοτεί την έναρξη του φιλόδοξου σχεδίου της Toyota να ρίξει στην αγορά 15 EV έως το 2025 – τα επτά εκ των οποίων υπό την bZ — “Beyond Zero” — υποκατηγορία της.
VW ID.6
Το σόου της Σαγκάης, εκτός από την τεράστια τάση προς οτιδήποτε ηλεκτρικό, υπογραμμίζει τη σημασία των Κινεζικών αγορών για τις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες, καθώς πολλά από τα νέα μοντέλα είναι διαθέσιμα αποκλειστικά στην Κίνα.
Το επταθέσιο EV της Volkswagen δεν αποτελεί εξαίρεση, αν και η VW έχει δηλώσει ότι μπορεί να διατεθεί και σε άλλες αγορές αργότερα. Το ID.6 βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Audi Q4 e-tron.