Παρασκευή
22
Νοέμβριος
TOP

Με γοργούς ρυθμούς και με καινοτομίες το Πάτρα-Πύργος -Όλα όσα σημείωσε στο BEST ο Πρόεδρος της “Ολυμπίας Οδού” (video)

Βήματα μπρος τα εμπρός κάνει η “Ολυμπία Οδός” υπογράφοντας την υλοποίηση ενός οδικού άξονα που σηματοδοτεί πολλά για τη Δυτική Ελλάδα και την Πελοπόννησο. Μπαίνει μπροστά, λοιπόν, και τρέχει με γοργούς ρυθμούς -με την πιστότητα και την τεχνογνωσία που διαθέτει- το Πάτρα -Πύργος, με τον Πρόεδρό της να μιλά στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της τηλεόρασης BEST.

Ο Παναγιώτης Παπανικόλας λίγες ημέρες μετά την επίσημη έναρξη των εργασιών αναφέρθηκε στα όσα προηγήθηκαν και στις εργασίες που με την ολοκλήρωσή τους θα προσδώσουν στην αναπτυξιακή ροπή των περιοχών όπου διέρχεται ο αυτοκινητόδρομος και στην ασφάλεια της μετακίνησης που είναι και το κύριο ζήτημα. Χαρακτηριστικές και οι αναφορές του για τις καινοτομίες που εντάσσονται και σε αυτό τον άξονα εκεί όπου η βιώσιμη κινητικότητα και η χιλιομετρική χρέωση αποτελούν ορισμένα από εκείνα που πρόκειται να εφαρμοστούν.

Αξίζει να σημειωθεί πως στο σύνολό τους τα έργα είχαν σταματήσει από το 2010 έως το 2014 και κατά την ανασυγκρότηση για την επανεκκίνηση, απεντάχθηκε το τμήμα μετά την Πάτρα από τη σύμβαση παραχώρησης. «Εδώ και δύο χρόνια περίπου ξεκίνησε η επανένταξή του στην Ολυμπία Οδό, απαιτούνται μεγάλες συγκλίσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση και γι’ αυτό καθυστερήσαμε», σημείωσε ο κ. Παπανικόλας τονίζοντας πως το δεύτερο τμήμα του έργου, το Κάτω Αχαγιά – Πύργος που είναι μεγαλύτερο θα παραδοθεί πρώτο, μετά από τρία χρόνια. “Αν όλα πάνε καλά θα παραδοθεί τον Ιανουάριο του 2025 και θα ακολουθήσει και το υπόλοιπο τμήμα, με στόχο πάνω και πρώτα απ’ όλα να διασφαλιστεί η ασφάλεια των διερχόμενων οδηγών”.

«Μέχρι σήμερα στο Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα έχουν μειωθεί κατά 93% τα δυστυχήματα και τα ατυχήματα. Το ίδιο ακριβώς θα συμβεί και στο Πάτρα – Πύργος», ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος σημειώνοντας πως πρόκειται για δύο αντίστοιχα έργα με ίδιες προδιαγραφές.

Χαρακτηριστικά ήταν όσα ανέφερε και την αύξηση του κόστους που επιβαρύνει όλα τα μεγάλα έργα, τονίζοντας πως το τίμημα είναι κατ’ αποκοπή, δηλαδή αναλαμβάνει η εταιρεία ένα τμήμα έναντι κάποιου ποσού, χωρίς να λαμβάνονται υπόψιν οι όποιες αυξήσεις. «Ευελπιστούμε στην πορεία γιατί είναι πολλά τα έργα, να βρεθούν λύσεις», είπε με νόημα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού, αφού το αυξημένο κατασκευαστικό κόστος βάλλει όλα τα μεγάλε έργα της χώρας που είναι σε εξέλιξη και αν το φαινόμενο δεν αντιμετωπιστεί μέσα στους μήνες, θα ανακύψει ζήτημα.

Από την άλλη, ο κ. Παπανικόλας αναφέρθηκε και στις αντικειμενικές δυσκολίες οι οποίες υπάρχουν για το Καλό Νερό – Τσακώνα εξηγώντας πως το τμήμα μετά την τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης επανήλθε στην Ολυμπία Οδό ως επιλογή, όμως υπάρχει σοβαρό ζήτημα τόσο με τις απαλλοτριώσεις, όσο και με περιβαλλοντικά θέματα. “Ξεκινάμε από το Πάτρα – Πύργος που κατασκευάζεται άμεσα”, ανέφερε προσθέτοντας πως το επόμενο τμήμα θα αφορά στο Πύργος – Αλφειός που είναι και ώριμο”, αφήνοντας ωστόσο την… option αυτή ανοιχτή.

Χαρακτηριστικά πέραν αυτών και τα όσα ανέφερε για το αναμνηστικό συμβολικό δώρο του αυτοκινητόδρομου που είναι ο δίσκος του Ιφίτου.