Στην εποχή των υδροπλάνων περνά η Ελλάδα καθώς από το 2024 αναμένονται οι πρώτες πτήσεις στη χώρα. Ο επιχειρησιακός σχεδιασμός περιλαμβάνει την ενεργοποίηση του δικτύου Πελοποννήσου και Σποράδων ενώ εντός του 2023 αναμένονται οι πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις από τους χειριστές των αεροσκαφών.
Πρωτεργάτης σε αυτήν την καινούργια αρχή των υδροπλάνων στην Ελλάδα είναι η Hellenic Seaplanes και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλός της, Νικόλας Χαραλάμπους, ο οποίος μιλώντας στην τηλεόραση BEST τόνισε πως πλέον «Τα υδροπλάνα καθώς έχουν ολοκληρώσει τον κύκλο της αδειοδότητης, έχουν ήδη κατασκευασθεί αρκετά υδατοδρόμια στη χώρα, ώστε να επιχειρούμε να επιχειρούμε αρχικά με 12 υδατοδρόμια και τα επόμενα πέντε χρόνια να φθάσουμε τα 100».
Υδροπλάνα και κρουαζιέρα θα μπορούν να παρέχουν στους επιβάτες ένα μοναδικό πακέτο υπηρεσιών «μοντέλου Καραϊβικής» που θα τους μείνει αξέχαστο. Ο επιχειρησιακός σχεδιασμός για τα υδατοδρόμια στην Ελλάδα εάν όλα κυλήσουν ομαλά, περιλαμβάνει και την ενεργοποίηση του δικτύου υδατοδρομίων Πελοποννήσου και Σποράδων, αξιοποιώντας τις αδειοδοτημένες υποδομές σε Καλαμάτα, Κυλλήνη, Πάτρα, Σκύρο, Σκοπέλο, Βόλο και Αλόννησο .
Στον προγραμματισμό για το 2024 ως σταθμοί περιλαμβάνονται, όπως εξήγησε ο κ. Χαραλάμπους «η Κέρκυρα, οι Παξοί, η Πάτρα, τα Ιωάννινα, η Κυλλήνη και η Καλαμάτα, που θα είναι μέσα στα πρώτα υδατοδρόμια και ακολουθούν εκείνα του Αιγαίου που με τη σειρά τους θα έχουν τις πρώτες πτήσεις για το 2024.»
Ο δρόμος προς έναν νέο, πιο γρήγορο και ασφαλή τρόπο να ταξιδεύουμε στην Ελλάδα ανοίγει ορθάνοιχτα μέσα από τα υδροπλάνα και τις οικονομικές επιβατικές τους πτήσεις «Είναι πολύ πιο οικονομικό το υδροπλάνο» τόνισε ο κ. Χαραλάμπους υπογραμματίζοντας ότι σε περιοχές που δεν διαθέτουν αεροπορική σύνδεση θα είναι μείζονος σημασίας. «Είναι πολύ πιο ικανοποιητικό το κόστος, φανταστείτε μισή ώρα πτήσεις θα είναι περίπου στα 75-80 ευρώ για κάθε επιβάτη».