Συνεχίζουν να παίρνουν την ανιούσα οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στην Ελλάδα, με την τάση του e-commerce όχι απλά να παραμένει ανοδική στη χώρα, αλλά να αφορά, πλέον, όλο και μεγαλύτερα ηλικιακά κοινά. Επτά στους δέκα Έλληνες (70%) έχουν κάνει τουλάχιστον μια αγορά online μέσα στο τελευταίο εξάμηνο.
Το πιο ενεργό κοινό του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι οι πολίτες ηλικίας 25-34 ετών, ηλικιακό κοινό στο οποίο η διείσδυση του e-commerce εκτοξεύεται στο 89%. Μάλιστα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Focus Bari, μόλις το 19% των χρηστών στις ηλικίες 13-54 ετών δεν έχει πραγματοποιήσει κάποια διαδικτυακή αγορά τους τελευταίους 6 μήνες.
Κι ενώ οι Έλληνες στρέφονται όλο και πιο συστηματικά στο Διαδίκτυο για τις αγορές τους, οι online αγορές δεν είναι ο πιο δημοφιλής λόγος για τον οποίο συνδέονται στο Internet. Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τη νέα έκδοση της έρευνας “Focus on Tech Life Tips” της Focus Bari, οι Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου συνδέονται online, κυρίως για να μπαίνουν στα social media.
Μαγνήτης τα social media
Όπως δείχνει η νέα έρευνα, που διεξάγεται πανελλαδικά συνεχώς από το 1995, η χρήση των social networks αποτελεί τον πρώτο λόγο σύνδεσης στο internet. Μάλιστα, η ενασχόληση των Ελλήνων με τα social media είναι τόσο εντατική, που πάνω από τρεις στους πέντε, το 63%, δηλώνουν ότι πολλές φορές χαζεύουν άσκοπα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Συνολικά, πάνω από οκτώ στους δέκα Έλληνες είναι ενεργοί social media users, ενώ το φαινόμενο της άσκοπης περιήγησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πιο έντονο στις γυναίκες και στα άτομα ηλικίας 25-34 ετών.
Διαβάστε περισσότερα εδώ
ΠΗΓΗ sepe.gr