Για γιορτές με ακρίβεια και καλάθι ετοιμάζονται για μια ακόμη χρονιά οι Έλληνες καταναλωτές αφού οι τιμνές στα ράφια των σούπερ μάρκετ δεν υποχωρούν, τουλάχιστον στον ρυθμό που άπαντες ήλπιζαν, ενώ οι μισθοί δεν καλύπτουν πάγιες ανάγκες και δαπάνες. Σχολιάζοντας τα περί μειώσεων τιμών και τις πρωτοβουλίες που υποστηρίζει η κυβέρνηση πως έχουν φέρει μετρήσιμα αποτελέσματα, ο πρόεδρος της ένωσης καταναλωτών είπε με νόημα «Εκτός εάν εννοούν τη μείωση του περιεχομένου» αναφερόμενο στη νέα τάση συρρίκνωσης των γραμμαρίων και ποσοτήτων των προϊόντων.
Όσο για τις μόνιμες μειώσεις τιμών ο κ. Ραυτόπουλος σημείωσε πως οι απαντήσεις του υπουργείου ανάπτυξης δεν δημιούργησαν καμία αισιοδοξία για μονιμότητα αφού σύμφωνα με τις απαντήσεις που έλαβε η ΕΕΚ «Δεν είναι υποχρεωτικό να έχουμε τις τιμές σε μόνιμη μείωση γιατί είναι μια ιδιωτική πρωτοβουλία», χαρακτηρίζοντας το εν λόγω μέτρο ως «Άλλο ένα επικοινωνιακό τέχνασμα του Υπουργείου Ανάπτυξης σε συνεργασία με τους ιδιοκτήτες του αλυσίδων σούπερ μάρκετ προκειμένου να νομίζουν ότι με αυτό τον τρόπο μπορούν να παραπλανήσουν τους καταναλωτές.»
Στο μεταξύ έρχονται(ξανα) τα καλάθια… με τον πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδος να στέκεται πρωτίστως στις αυξήσεις που ήδη καταγράφονται σε μια σειρά από αγαθά που μπαίνουν στο τραπέζι των εορτών τονίζοντας ωστόσο πως «Με αυτά τα δυο καλάθια, είναι 30 μέτρα τα οποία έχει πάρει η κυβέρνηση προκειμένου να τιθασεύσει την ακρίβεια. Αυτό δεν το έχουμε δει»