Το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοινώνει την παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας ολοκλήρωσης για όλα τα προγράμματα «Εξοικονομώ» που υλοποιούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, με στόχο τη στήριξη πολιτών και επιχειρήσεων, καθώς και τη διασφάλιση της ομαλής ολοκλήρωσης των παρεμβάσεων ενεργειακής αναβάθμισης.
Σημειώνεται ότι οι όροι αποπληρωμής χρηματοδότησης των υπηρεσιών βελτίωσης ενεργειακής απόδοσης της εγκατάστασης για το «Εξοικονομώ» θα μπορούν, κατόπιν ρητής και ειδικής συμφωνίας, να εξοφλούνται μέσω του λογαριασμού κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας της παροχής που αντιστοιχεί στην εν λόγω εγκατάσταση, όπως έχει υπογραμμίσει το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Νέα καταληκτική ημερομηνία για την ολοκλήρωση των εργασιών από τους ωφελούμενους ορίζεται η Παρασκευή 17 Ιουλίου 2026 και αφορά τα εξής συγκεκριμένα προγράμματα:
- Εξοικονομώ 2021
- Εξοικονομώ 2023
- Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για Νέους
- Εξοικονομώ 2025
- Εξοικονομώ – Επιχειρώ & Αλλάζω Συσκευή στις Επιχειρήσεις
Με δεδομένη την ολοκλήρωση του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, η νέα προθεσμία είναι οριστική και δεν προβλέπεται περαιτέρω παράταση της. Το πουργείο καλεί τους ωφελούμενους να προχωρήσουν άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες για την ολοκλήρωση των παρεμβάσεών τους εντός του προβλεπόμενου χρόνου.
Διαβάστε περισσότερα στο δημοσίευμα του newsit.gr πατώντας ΕΔΩ.