Γράφει ο Επίτροπος
Περιμένοντας να δω Μουντιάλ, είπα να ρίξω ένα βλέφαρο στο Περιφερειακό και πατώντας το «κόκκινο κουμπί» του BEST Hybrid έπεσα πάνω στην Ντίνα. Σκέτη απόλαυση λίγο πριν τις 8! Πήρα κατευθείαν το φίλο μου το Νίκο και του έκανα παράπονα πως πρέπει όταν μιλά η Ντίνα μόνο, να διακόπτει το πρόγραμμα του καναλιού και να παίζει, έκτακτο, live και δορυφορικά σε όλες τις συχνότητες! Ο Νίκος φαίνεται πως είχε σοβαρότερα πράγματα να κάνει και μάλλον δεν πήρε ζεστά την παραίνεσή μου. Παρ’ όλα αυτά εγώ θα γράψω για την πολυαγαπημένη Ντίνα για όσους το χάσατε. Η Ντίνα, λοιπόν, ως άλλος… Ρονάλντο (της πολιτικής), πέρασε με ντρίμπλες που θα τις ζήλευε και ο Πορτογάλος σούπερ σταρ, την συζήτηση από το χωροταξικό στην κεντρική πολιτική σκηνή. Το πήγε από εδώ το πήγε από εκεί το έδεσε το… γλυκό. Έτσι χώρεσε στην όλη κουβέντα για ΑΠΕ και «πράσινα άλογα», την ανάλυσή της για τις δημοσκοπήσεις και τα τελευταία στοιχεία που δείχνουν να κλείνει η «ψαλίδα» μεταξύ Μητσοτάκη και Τσίπρα «σε μονοψήφια ποσοστό και μικρή» (σ.σ. η πιο μικρή που έχει καταγραφεί δημοσκοπικά στη σχέση ΝΔ με το δεύτερο κόμμα). Και ως άλλος… Κολοκοτρώνης (ελέω Τριπολιτσάς) έριξε το σύνθημα «θα αγωνιστούμε για να αλλάξει αυτό το καθεστώς που διοικεί αυτή τη χώρα». Ακολούθως σκάει μες στην παραζάλη μου και ο Σκαντζός. Να πει το χαρακτηριστικό «Ντίνα σε βλέπω με τον Αλέξη φουλ, φουλ» και να λάβει το χαμόγελο της… Τζοκόντα από την πλευρά της Ντίνας, που δεν διέκρινα αν το ‘κλεισε το μάτι. Τι έγινε, βρε παιδιά, όλοι… παρακαλάνε την Ντίνα;