Κυριακή
22
Δεκέμβριος
TOP

Η εποχή της δωρεάν παρουσίας στα social πλησιάζει στο τέλος της

Η Meta ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στους όρους χρήσης των Facebook και Instagram, το οποίο ενδεχομένως να αλλάξει τη φύση των μέσων της κοινωνικής δικτύωσης. Όσοι χρήστες κάνουν sign up στο Facebook και το Instagram μέσω περιηγητών (web browsers) θα πρέπει να πληρώνουν μηνιαία συνδρομή 11,99 δολαρίων για να έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία Meta Verified, μέσω της οποίας θα πιστοποιείται η αυθεντικότητα των λογαριασμών τους με τη διασταύρωση της ταυτότητάς τους. Μεγαλύτερη συνδρομή και ειδικότερα της τάξεως των 14,99 δολαρίων θα πρέπει να καταβάλλουν οι συνδρομητές που χρησιμοποιούν τα λειτουργικά συστήματα Android και iOS της Apple.

H νέα πολιτική θα εφαρμοστεί αρχικά στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία αυτήν την εβδομάδα, ενώ αναμένεται να ισχύσει στις ΗΠΑ μέσα στους επόμενους μήνες και έπειτα σε άλλες αγορές, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας. Αν και το Twitter ή το Snap έχουν κάνει ανάλογα βήματα, το Facebook και τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Meta διαθέτουν μεγαλύτερο αριθμό χρηστών.

Απώτερος στόχος της Meta Verified, έτσι όπως ονομάζεται η συγκεκριμένη υπηρεσία, είναι η πιστοποίηση των λογαριασμών που διατηρούν οι χρήστες με την επίσημη ταυτότητά τους και η παροχή υπηρεσιών ασφαλείας, όπως διευκρίνισε ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Μαρκ Ζούκερμπεργκ. Θα αποτελέσει, όμως, και ένα «πείραμα» για τον βαθμό που οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι διατεθειμένοι να καταβάλλουν συνδρομή, όταν η πρόσβαση ήταν δωρεάν όλα τα προηγούμενα χρόνια. Το Twitter, μετά την εξαγορά του από τον Έλον Μασκ, υιοθέτησε τη συνδρομητική υπηρεσία Twitter Blue, μέσω της οποίας πιστοποιείται η επαλήθευση του λογαριασμού και επιτρέπει στους χρήστες να επεξεργάζονται τις αναρτήσεις τους ή και να ανεβάζουν βίντεο 108p έναντι ανάλογου αντιτίμου.

Οι διαφημίσεις είναι βασική πηγή εσόδων σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όταν ο Έλον Μασκ δημιούργησε αμφιβολίες για τους ελέγχους περιεχομένου στο Twitter, οι διαφημιζόμενοι τράπηκαν σε φυγή, με αποτέλεσμα η απώλεια εσόδων να υπολογίζεται έως και τα 4 εκατ. δολάρια την ημέρα, όπως είχε ανακοινώσει ο ίδιος. Λίγο μετά προχώρησε στην απόλυση του ήμισυ του προσωπικού του Twitter.

Πηγή: powergame.gr