Η παγκόσμια αγορά εμπορίου από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social commerce) αναμένεται να αγγίξει το 1,2 τρισ. δολάρια έως το 2025, από τα 492 δισ. δολάρια σήμερα. Αυτό προκύπτει από τη νέα μελέτη της Accenture, στην οποία σημειώνεται ότι εν λόγω αγορά αναμένεται να αναπτυχθεί τρεις φορές ταχύτερα από το παραδοσιακό ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάπτυξη αυτή θα οφείλεται κυρίως στους χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης που ανήκουν στις γενιές Gen Z και Millennial, αντιπροσωπεύοντας το 62% των παγκόσμιων δαπανών στο social commerce έως το 2025.
διαβάστε την συνέχεια στο www.moneyreview.gr πατώντας εδώ