Θέση… άμυνας απέναντι στον πληθωρισμό παίρνουν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές, οι οποίοι σπεύδουν να περιορίσουν τις δαπάνες για τα καθημερινά «ψώνια», μειώνοντας ακόμη και την αγορά τροφίμων.
Με τον πληθωρισμό να αγγίζει το 10% τον Σεπτέμβριο (9,9% σύμφωνα με την τελική εκτίμηση της Eurostat), σχεδόν τα ¾ των νοικοκυριών της Γηραιάς Ηπείρου αναγκάζονται να «ψαλιδίσουν» τα χρήματα που χρησιμοποιούν σε σούπερ μάρκετ, οπωροπωλεία, κρεοπωλεία κ.α.
Αυτό τουλάχιστον καταδεικνύει νέα έρευνα της εταιρείας αναλύσεων IRI σε έξι βασικές αγορές της Ευρώπης, όπου το 71% έχει ήδη προβεί σε σημαντικές αλλαγές ως προς τον τρόπο που καταναλώνει.
Διαβάστε την συνέχεια του ρεπορτάζ από το www.newmoney.gr πατώντας εδώ