Παρασκευή
14
Ιούνιος
TOP

Πεινασμένοι για μπέργκερ και σάντουιτς, έμεινε πίσω το σουβλάκι

Mε ρυθμό αύξησης 6% «τρέχουν» οι οργανωμένες αλυσίδες μαζικής εστίασης, καθώς έπειτα από μια δύσκολη διετία εξαιτίας της πανδημίας η αγορά ανακάμπτει έχοντας αναδιατάξει τις δυνάμεις της.

Η παγκόσμια υγειονομική κρίση που έπληξε και την Ελλάδα από τα μέσα Μαρτίου του 2020 ανέτρεψε τη θετική πορεία των προηγούμενων ετών. Τα μέτρα που ελήφθησαν από την πολιτεία (λοκντάουν, περιορισμοί μετακινήσεων κ.λπ.) με σκοπό τον περιορισμό της διασποράς της νόσου είχαν άμεσο αντίκτυπο στη λειτουργία των εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης, τα οποία παρέμειναν κλειστά για μεγάλο χρονικό διάστημα. Μετά την άρση των περιορισμών της πανδημίας οι συνολικές πωλήσεις των αλυσίδων εκτιμάται ότι αυξήθηκαν κατά 8,5% το 2021 σε σχέση με το 2020, υπολειπόμενες όμως των προ πανδημίας επιπέδων, ενώ για το 2022 η πρόβλεψη είναι ότι η αγορά θα κλείσει με ρυθμό αύξησης της τάξεως του 6%.

Υψηλοί ρυθμοί

Οι αλυσίδες των σνακ και σάντουιτς τρέχουν με ταχύτερους ρυθμούς. Η κατηγορία των καταστημάτων σνακ και σάντουιτς εκτιμάται ότι κατέγραψε αύξηση πωλήσεων με ρυθμό περίπου 13,5% το 2021/2020, οι αλυσίδες τύπου burger ενισχύθηκαν κατά 6%, ενώ αύξηση σε ποσοστό περίπου 5% εκτιμάται ότι παρουσίασαν οι αλυσίδες καταστημάτων pizza. Θετική ήταν και η μεταβολή των πωλήσεων και στις λοιπές κατηγορίες καταστημάτων (σουβλάκι κ.λπ.).

Διαβάστε την συνέχεια του ρεπορτάζ από το www.tanea.gr πατώντας εδώ