Οι ανοιχτές… πληγές στο οδικό δίκτυο της Γορτυνίας βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνεδρίασης του ΠΕ.ΣΥ.
Η κατάσταση δεν είναι η καλύτερη και η αγωνία αυτή εκφράστηκε όπως και παρουσιάστηκε το πλαίσιο των ενεργειών της περιφέρειας στη βάση των δυνατοτήτων της. Από την άλλη δημιουργείται ένα πλαίσιο περαιτέρω πίεσης και απόφασης για διεκδίκηση των πόρων που απαιτούνται για βασικές παρεμβάσεις.