Εδώ και καιρό υπήρχαν ενδείξεις ότι έχει διαμορφωθεί μια πολύ επικίνδυνη κατάσταση στο σιδηροδρομικό δίκτυο, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τους εργαζόμενους.
Ξεκινούν σήμερα, επισήμως οι εργασίες της επιτροπής εμπειρογνωμόνων που θα εξετάσει τα αίτια της τραγωδίας στα Τέμπη, που στοίχισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους, στην πλειοψηφία τους νέους, βυθίζοντας στο πένθος και την οργή την χώρα.
Πολλοί – μέσω και των μαζικών κινητοποιήσεων- λένε ότι επρόκειτο για προδιαγεγραμμένο έγκλημα, απαιτώντας να μην περιοριστούν, ούτε να κρυφτούν οι ευθύνες πίσω από το λάθος του σταθμάρχη. Οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο εξάλλου εδώ και χρόνια καταγγέλλουν τις ελλείψεις προσωπικού, τη μη λειτουργία του συστήματος τηλεδιοίκησης, τα κενά σε συστήματα ασφάλειας και κρίσιμες υποδομές, όπως η σήμανση.
Με τη σύμφωνη γνώμη τόσο της ανακρίτριας όσο και του εισαγγελέα ο 59χρονος σταθμάρχης που είχε βάρδια στη Λάρισα το βράδυ της σύγκρουσης των τρένων, κρίθηκε προφυλακιστέος με την έρευνα των Αρχών για τις ευθύνες να συνεχίζεται.
Νέα δεδομένα και πρόσωπα στο κάδρο των ερευνών
Στο μικροσκόπιο έχουν μπει βίντεο, υπηρεσιακά έγγραφα, ηχητικά ντοκουμέντα και πολλά άλλα στοιχεία. Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδονται υπήρχε και δεύτερος σταθμάρχης στη βάρδια μέχρι τις 11 το βράδυ, αλλά έφυγε μισή ώρα νωρίτερα, στερώντας την πιθανότητα ένα δεύτερο μάτι να αντιληφθεί το λάθος.
Διαβάστε την συνέχεια του ρεπορτάζ από το www.in.gr πατώντας εδώ