Τραγική χαρακτηρίζεται η υποστελέχωση των υπηρεσιών στις Περιφέρειες με τους υπαλλήλους να σημειώνουν πως έχουν ξεπεράσει και τα όριά τους.
Με βασικό αυτό το θέμα και κρίσιμο εκείνο της ενίσχυσης των οικονομικών τους, οι υπάλληλοι των αιρετών επριφερειών προχώρησαν σε 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση.