Τετάρτη
24
Ιούνιος
TOP

”Τραγική η υποστελέχωση, έχουμε φθάσει στα όριά μας”-24ωρη απεργία από τους υπαλλήλους των αιρετών (video)

Τραγική χαρακτηρίζεται η υποστελέχωση των υπηρεσιών στις Περιφέρειες με τους υπαλλήλους να σημειώνουν πως έχουν ξεπεράσει και τα όριά τους.

Με βασικό αυτό το θέμα και κρίσιμο εκείνο της ενίσχυσης των οικονομικών τους, οι υπάλληλοι των αιρετών επριφερειών προχώρησαν σε 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση.