Τρίτη
5
Νοέμβριος
TOP

Η Airbnb θα χρειαστεί εκατομμύρια νέους οικοδεσπότες για να καλύψει τη ζήτηση από τους ταξιδιώτες

Η Airbnb θα χρειαστεί εκατομμύρια νέους οικοδεσπότες για να καλύψει τη ζήτηση από τους ταξιδιώτες καθώς θα τελειώνει η πανδημία, προβλέπει ο CEO της πλατφόρμας, Brian Chesky. «Νομίζω ότι πιθανότατα έχουμε ένα ευχάριστο πρόβλημα όπου θα έχουμε περισσότερους πελάτες να έρχονται στο Airbnb από ό,τι οικοδεσπότες, γιατί πιστεύουμε ότι θα υπάρξει μία ανάκαμψη στα ταξίδια που δεν θα μοιάζει με ο,τιδήποτε έχουμε δει έως τώρα», είπε στο CNBC.

«Για να καλύψουμε τη ζήτηση τα επόμενα χρόνια, θα χρειαστούμε εκατομμύρια περισσότερους οικοδεσπότες», τόνισε.

Ήδη, στις ΗΠΑ, ο κόσμος αρχίζει σιγά-σιγά να ταξιδεύει ξανά μετά την πανδημία, ενώ στην Ευρώπη το άνοιγμα των ταξιδιών και του τουρισμού αναμένεται προς τα τέλη της άνοιξης με τις αρχές του καλοκαιριού. Όμως πολλοί ακόμα αναρωτιούνται πόσο ασφαλή είναι τα Airbnb και τα ξενοδοχεία.

Πάντως η Airbnb προβλέπει ότι ο κλάδος θα βιώσει εκρηκτική ανάπτυξη. 

Αυτή τη στιγμή, η Airbnb μετρά 4 εκατομμύρια οικοδεσπότες. Στα τέλη του 2020 είχε 5,6 εκατομμύρια ενεργές αγγελίες για καταλύματα σε περισσότερες από 220 χώρες και περιοχές.

Μάλιστα, στα τέλη του Φεβρουαρίου, η εταιρεία είχε επισημάνει ότι οι ενεργές αγγελίες της παρέμειναν σταθερές στα 5,6 εκατομμύρια για όλο το 2020, παρά την πτώση στις κρατήσεις που προκάλεσε η πανδημία.

«Ενώ πιστεύουμε ότι τα ταξίδια θα αλλάξουν λόγω του κορωνοϊού, η προσαρμοστικότητα της δραστηριότητάς μας σημαίνει ότι είμαστε κατάλληλα τοποθετημένοι να εξυπηρετήσουμε αυτή τη δυναμική αγορά, καθώς συνεχίζει να εξελίσσεται και να ανακάμπτει», ανέφερε η εταιρεία προς τις χρηματιστηριακές αρχές.

Έπειτα από την επιτυχημένη δημόσια εγγραφή της το Δεκέμβριο, η Airbnb ξεπέρασε τις εκτιμήσεις της αγοράς με τα μεγέθη της το δ΄ τρίμηνο. Όμως τα έσοδα των 859 εκατ. δολαρίων που ανακοίνωσε ήταν μειωμένα κατά 22% σε σχέση με τα 1,1 δισ. δολάρια που είχε το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς.

Η Morgan Stanley εκτιμά ότι η Airbnb είναι έτοιμη για ανάκαμψη, καθώς θα είναι «ο μοναδικός παίκτης που θα αναπτυχθεί» το πρώτο τρίμηνο έναντι των ανταγωνιστών του. Καθώς ο κόσμος θα επιστρέφει στα ταξίδια, θα επιλέγει πιο τοπικούς προορισμούς (εντός συνόρων, κοντά στο σπίτι, όπου κατά προτίμηση θα μπορεί να μεταβεί με το αυτοκίνητο έναντι του αεροπλάνου) και αυτό ευνοεί τα εναλλακτικά καταλύματα, επισημαίνει ο οίκος.

ΠΗΓΗ