Κυριακή
22
Δεκέμβριος
TOP

Μέσω online training παρουσιάστηκε η Καλαμάτα ως ασφαλής προορισμός ευζωίας σε επαγγελματίες τουρισμού διεθνώς

Σε επαγγελματίες τουρισμού του εξωτερικού προβλήθηκε η Καλαμάτα μέσω εξειδικευμένου online training που λαμβάνει μέρος στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος τουριστικής προβολής του Δήμου.

Στόχος της δράσης αποτελεί η καινοτόμος προβολή του τουριστικού κεφαλαίου του Δήμου Καλαμάτας στα κρίσιμα κοινά του εξωτερικού (tour operators, travel agents, Ταξιδιωτικά γραφεία και Δημοσιογράφοι). Με το online εκπαιδευτικό σεμινάριο οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν και να μελετήσουν από τον υπολογιστή τους το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν του Δήμου Καλαμάτας. Οι συμμετέχοντες στη συνέχεια λαμβάνουν μέρος σε quiz και πιστοποίηση ως Kalamata Destination Specialist για τη γνώση τους αναφορικά με τον τουριστικό προορισμό. Το ψηφιακό σεμινάριο (Online training) για το Δήμο Καλαμάτας αποτελεί μια ψηφιακή πλατφόρμα η οποία δημιουργήθηκε ειδικά για τον προορισμό και η οποία διαρθρώθηκε σε μία σειρά από ενότητες με αντικείμενο όπως Culture, Sports Infrastructures and Events, History, Sun and beaches, MICE and Yachting, Gastronomy & Local Products, Nature and Activities. Κάθε ενότητα εμπεριέχει επεξεργασμένο υλικό (κείμενο- εικόνες, κουίζ, βίντεο του Δήμου Καλαμάτας) τα οποία με τρόπο πολυμεσικό και πολυτροπικό προσφέρονται στον χρήστη.

Η καμπάνια έχει πολλαπλές αλληλοσυνδεόμενες διαδρομές είτε μέσω των newsletter, είτε μέσω social media είτε μέσα από το ίδιο το online training το οποίο  έχει τη δική του αξία και αποτελεί ένα επιπλέον εργαλείο του Δήμου Καλαμάτας στην  ψηφιακή προβολή του. Πραγματοποιήθηκε η αποστολή 4 newsletter σε περισσότερους από 60.000 επαγγελματίες τουρισμού διεθνώς κάθε φορά, όπου παρουσιάστηκε το online training και η Καλαμάτα συνολικά ως προορισμός της ευζωίας- του wellbeing, και του πολιτισμού με έμφαση στην ασφάλεια και τα πολύ χαμηλά επίπεδα κρουσμάτων covid. Οι επαγγελματίες τουρισμού οι οποίοι ολοκλήρωσαν το online training είναι συνολικά 40 στους οποίους το Τμήμα Τουρισμού θα οργανώσει το κατάλληλο follow up την επόμενη περίοδο μέσω fam trip και άλλων ενεργειών. Η αποστολή των newsletter θα συνεχιστεί και την επόμενη περίοδο με στόχο την ανάδειξη της Καλαμάτας ως ένα ποιοτικό, ασφαλή και δυναμικό προορισμό της Νότιας Πελοποννήσου και της Μεσογείου.

Ο Δήμαρχος Καλαμάτας Θανάσης Βασιλόπουλος σε δηλώσεις του τόνισε: «Επενδύουμε την σύνδεση μας με τα κρίσιμα κοινά του εξωτερικού μέσω καινοτόμων ψηφιακών εργαλείων. Με σχέδιο και στοχευμένες δράσεις όπως η social media καμπάνια μας και τώρα το online training επενδύουμε στην εξωστρέφεια και την γνωριμία των επαγγελματιών τουρισμού διεθνώς με τον προορισμό μας. Ενίσχυση του Brand Καλαμάτας μέσα από τις ψηφιακές δράσεις και τη διεύρυνση της κοινότητας των συνεργασιών με τους επαγγελματίες τουρισμού διεθνώς».