Στην παρουσίαση ο «Greek Freak» δήλωσε συγκινημένος για την πρόταση, τονίζοντας ότι αγαπά την Ελλάδα και θέλει να αναδείξει τις ομορφιές της – Με «κάρφωμά» του ξεκινά το εντυπωσιακό σποτ
«Τρίποντο» στην προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό «βάζουν» ο ΕΟΤ και το υπουργείο Τουρισμού με την επιλογή τού κορυφαίου Έλληνα NBAer Γιάννη Αντετοκούμπο ως κεντρικό πρόσωπο στην παγκόσμια τουριστική καμπάνια της Ελλάδας.
Όπως τονίστηκε σε σημερινή εκδήλωση, η πρόταση της υπουργού Τουρισμού, Έλενας Κουντουρά, έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από τον «Greek Freak» των Milwakee Bucks, ο οποίος την αποδέχτηκε χωρίς δεύτερη σκέψη. Αν η γνωστή καμπάνια της Aegean ήταν ένα πρώτο βήμα για την είσοδο του Γιάννη Αντετοκούμπο στα δρώμενα του τουρισμού, η παγκόσμια καμπάνια που ετοιμάζει ο ΕΟΤ θα αποτελέσει την αρχή μίας μεγάλης μεταστροφής της «παραδοσιακής» εικόνας που έβγαζε η χώρα προς τα έξω ως τουριστικός προορισμός (sea & sun) τα προηγούμενα χρόνια, σε μία περισσότερη σύγχρονη.
Συγκεκριμένα, ο Γιάννης Αντετοκούμπο θα αποτελέσει το κεντρικό πρόσωπο της σύγχρονης Ελλάδας, ανοιχτή σε όλους τους επισκέπτες 365 ημέρες τον χρόνο, αναδεικνύοντας όλα τα επιμέρους θεματικά τουριστικά προϊόντα της (γαστρονομία, πολιτισμός, αθλητισμός, city-break κ.ά.) με τη συμμετοχή του σε σποτ.
Το βίντεο που αναρτήθηκε πρώτα στον επίσημο λογαριασμό του Αντετοκούνμπο στο Instagram ξεκινά με ένα εντυπωσιακό «κάρφωμα», φορώντας τη φανέλα με το 34 των Bucks και καλεί τον κόσμο να επισκεφθεί την Ελλάδα 365 ημέρες τον χρόνο», δείχνοντας πλάνα από τα ελληνικά νησιά και την ηπειρωτική Ελλάδα, καθώς επίσης από αρχαιολογικούς χώρους και παραδοσιακά εδέσματα.