Την ερχόμενη εβδομάδα, με το που «σκάει» ο Αύγουστος δηλαδή, μπαίνει και τυπικά στη δεύτερη -και τελική- φάση ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του αεροδρομίου Καλαμάτας. Η διαγωνιστική διαδικασία την οποία «τρέχει» το Υπερταμείο σε αυτή τη β’ φάση περιλαμβάνει επιτόπιες επισκέψεις (site visits) των υποψήφιων επενδυτών, τη σύνταξη της σύμβασης παραχώρησης επί της οποίας οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν δυνατότητα σχολιασμού και ακολούθως την οριστικοποίηση της.
Σε αυτή τη φάση επίσης θα προσδιοριστεί η ακριβής διάρκεια της παραχώρησης (διότι ο διαγωνισμός κάνει γενικά λόγο για παραχώρηση «περί τα 40 έτη»), καθώς και άλλες κρίσιμες συμβατικές ρυθμίσεις. Το αεροδρόμιο που έχει πάρει πολύ τα πάνω του λόγω Costa Navarino, της γενικότερης έκρηξης των παραθεριστικών κατοικιών στη Μεσσηνία και της ευρύτερης προβολής της Καλαμάτας, διεκδικούν μεγάλοι όμιλοι και συγκεκριμένα το σχήμα των ΓΕΚΤΕΡΝΑ – GMR Airports, της Fraport AG με τις DELTA Airport Investments (Όμιλος Κοπελούζου) – Πηλέας (Όμιλος Κωνσταντακόπουλου ΤΕΜΕΣ), της Mytilineos με την Corporation America Airports και το σχήμα των Γάλλων της Egis Airport Operation με την Άκτωρ Παραχωρήσεις και την Aéroports de la Cote d’Azur.
Με τα νεότερα δεδομένα για τα οποία ενημερώθηκε η στήλη, προκύπτει πως πλέον στόχος είναι ο διαγωνισμός να ολοκληρωθεί με την υποβολή των τεχνικών και οικονομικών προσφορών έως το πρώτο τρίμηνο του 2024. Σημειώστε πως επισήμως ο διαγωνισμός ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2022 και η εκδήλωση ενδιαφέροντος από τους υποψήφιους επενδυτές έγινε τον περασμένο Δεκέμβριο, οπότε κάποιοι κακόπιστοι θα μπορούσαν και να ισχυριστούν πως στο Υπερταμείο δεν βιάζονται ιδιαίτερα να τελειώνουν.
από την στήλη “dark room” στο newmoney.gr